پیام‌رسان تلگرام و نحوه پنهان کردن عکس پروفایل در اندروید و آیفون

رسانه کلیک - پیام‌رسان تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های اینترنتی است که کاربران زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. قابلیت‌های این پیام‌رسان به قدری زیاد است که برخی از کاربران از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

پیام‌رسان تلگرام و نحوه پنهان کردن عکس پروفایل در اندروید و آیفون

یکی از قابلیت‌هایی که پیام‌رسان تلگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است، امکان پنهان کردن تصویر پروفایل از دید برخی از مخاطبین و افراد ناشناس است. در این مطلب قصد داریم تا روش مخفی کردن تصویر پروفایل در تلگرام روی گوشی‌های آیفون، اندرویدی و دسکتاپ را آموزش دهیم.

مخفی کردن تصویر پروفایل در پیام‌رسان تلگرام روی گوشی آیفون

در پیام‌رسان تلگرام نه تنها امکان مخفی کردن تصویر برای افرادی که در فهرست مخاطبین شما قرار ندارند وجود دارد بلکه می‌توانید با استفاده از برخی از تنظیمات خاص تصویر پروفایل خود را از دید برخی از کاربران خاص و مخاطبان خاصتان نیز مخفی کنید. برای این کار ابتدا پیام‌رسان تلگرام را روی گوشی آیفون باز کنید و روی برگه Setting کلیک کنید.

پیام‌رسان تلگرام در صفحه باز شده روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید.

پیام‌رسان تلگرام سپس گزینه Profile Photo را انتخاب کنید.

پیام‌رسان تلگرام به صورت پیش‌فرض تصویر پروفایل شما برای همه کاربران تلگرام قابل مشاهده است. اگر می‌خواهید فقط افرادی که در لیست مخاطبان شما قرار دارند تصویر پروفایل شما را مشاهده کنند روی گزینه My Contacts کلیک کنید.

پیام‌رسان تلگرام اگر می‌خواهید برخی از مخاطبان شما تصویر پروفایلتان در پیام‌رسان تلگرام را مشاهده نکنند باید روی گزینه Never Share with کلیک کنید.

پیام‌رسان تلگرام در این قسمت روی گزینه Add Users Or Groups کلیک کنید.

پیام‌رسان تلگرام سپس نام مخاطبانی را که نمی‌‌خواهید تصویر شما را مشاهده کنند انتخاب کنید و روی گزینه Done در این صفحه از پیام‌رسان تلگرام کلیک کنید.

پیام‌رسان تلگرام اگر گزینه Always Share With را انتخاب کنید تصویر پروفایل شما با برخی از مخاطبینی که انتخاب کرده‌اید به اشتراک گذاشته می‌شود.

پیام‌رسان تلگرام در این حال هم مانند قبل با کلیک روی گزینه Add Users or Group و انتخاب مخاطبان مورد نظرتان می‌توانید تصویر پروفایلتان را فقط با برخی از افراد خاص به اشتراک بگذارید.

مخفی کردن تصویر پروفایل در تلگرام روی سیستم‌عامل اندروید

در سیستم‌عامل اندروید روند مخفی کردن تصویر پروفایل با مراحلی که برای مخفی کردن آن در گوشی‌های آیفون باید طی کنید متفاوت است. برای این کار ابتدا پیام‌رسان تلگرام را روی سیستم‌عامل اندروید باز کنید. سپس روی منوی سه خطی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

تصویر پروفایل سپس گزینه Settings را انتخاب کنید.

تصویر پروفایل وارد بخش Privacy and Security در پیام‌رسان تلگرام بشوید.

تصویر پروفایل گزینه Profile Photos را انتخاب کنید.

تصویر پروفایل اگر بخواهید تصویر پروفایل در پیام‌رسان تلگرام فقط با شماره‌هایی که در فهرست مخاطبان شما ثبت شده است به اشتراک گذاشته شود روی گزینه My Contacts کلیک کنید.

تصویر پروفایل وقتی روی این گزنه کلیک کنید چند گزینه برای شما نمایش داده می‌شود که یکی گزینه Always Allow است و دیگری گزینه Never Allow.

در پیام‌رسان تلگرام روبروی گزینه Always Allow گزینه‌ای با عنوان Add Users وجود دارد. که در این قسمت می‌توانید نام مخاطبانی را که همیشه می‌توانند تصویر پروفایل شما را مشاهده کنند انتخاب کنید. اگر گزینه Never Allows را انتخاب کنید، با کلیک روی گزینه Add Users و انتخاب مخاطبان، تصویر پروفایل شما به مخاطبانی که در این بخش انتخاب کرده‌اید نمایش داده نمی‌شود.

ارسال نظر