شکل ظاهری پیام های صوتی واتس‌اپ به زودی تغییر می‌کند

رسانه کلیک - پیام های صوتی واتس‌اپ به زودی شبیه تلگرام می‌شوند؛ بدین معنا که کاربر به جای خطوط صاف، آن‌ها را به شکل امواج دیجیتال می‌بیند.

شکل ظاهری پیام های صوتی واتس‌اپ به زودی تغییر می‌کند

همان‌طور که می‌دانید، رابط کاربری پیامرسان پرطرفدار واتس‌اپ کمی قدیمی شده است. به همین دلیل طراحان آن تصمیم گرفته‌اند علاوه بر افزودن والپیپر و تم‌های مختلف، شکل ظاهری پیام‌های صوتی را نیز تغییر دهند.

شکل جدید پیام های صوتی واتس‌اپ در نسخه v2.21.13.17 برای مدت بسیار کوتاه، آن هم به صورت آزمایشی برای برخی کاربران قابل نمایش بود. با این حال اسکرین شات های گرفته شده در آن زمان، تا حدودی ما را با تغییرات به وجود آمده آشنا می‌کنند.

همان‌طور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید، پیام‌های صوتی در آینده به صورت امواج دیجیتال نشان داده می‌شوند و کاربر می‌تواند با حرکت انگشت خود آن‌ها را به سمت عقب یا جلو کشیده و به بخش خاصی از پیام گوش کند. درست مانند حالتی که در پیامرسان های تلگرام، فیس‌بوک مسنجر و iMessage اتفاق می‌افتد.

البته برخی افراد نقص‌هایی را در این رابطه گزارش داده‌اند. مثلا آنکه در واتس‌اپ نمی‌توان موج صوتی را تغییر داد و کاربر برای شنیدن مجدد بخش ابتدایی پیام، باید آن را تا انتها گوش داده و دوباره پیام را اجرا کند.

طبق اطلاعات موجود در پورتال WABetaInfo، کاربران هنگام ضبط پیام صوتی نیز صدای خود را به شکل موج می‌بینند و بدین ترتیب می‌توانند از فعال بودن میکروفون دستگاه مطمئن شوند. ظاهرا تغییرات مرتبط با پیام های صوتی واتس‌اپ ابتدا در نسخه iOS و سپس در نسخه اندروید اعمال می‌شوند.

ارسال نظر