گوشی می میکس ۴ نیامده به فروش رفت!

شرکت شیائومی قصد دارد طی ۲ روز آینده از نسل جدید گوشی‌های سری می میکس رونمایی کند. اما نکته جالب اینجاست که می میکس ۴ پیش از رونمایی رسمی در فروشگاه‌های شخص ثالث به فروش گذاشته شده است. 

گوشی می میکس ۴ نیامده به فروش رفت!

غول فناوری چینی قصد دارد تا ۲ روز دیگر از نسل چهارم گوشی‌ های سری می میکس رونمایی کند.

با اینکه هنوز بطور رسمی از این محصول رونمایی نشده است، گجت پیشرو شیائومی در ۲ وبسایت رسمی فروش تلفن‌های هوشمند چینی بصورت پیش فروش قرار گرفته است.

نکته جالب این است تعداد ۲۳۰ هزار می میکس ۴ تا به حال توسط این فروشگاه‌های اینترنتی به فروش رفته است.

این مسئله نشان‌دهنده علاقه بسیار زیاد کاربران به پرچمدار جدید شیائومی و تکنولوژی جدید بکار رفته در آن (فناوری دوربین زیر صفحه نمایش) است.

با اینکه محصول جدید کمپانی شیائومی بصورت پیش‌فروش در اختیار کاربران قرار گرفته است اما هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است.

گفته می‌شود مزیت خرید پیش از رونمایی پرچمدار مورد اشاره تحویل زودهنگام آن نسبت به کاربرانی است که بعد دهم آگوست اقدام به خرید می‌کنند.

به گفته مدیرعامل شیائومی، می میکس ۴ در هیچ زمینه‌ای کاربران را ناامید نخواهد کرد. بنابراین انتظارات از این دستگاه بسیار بالا خواهد بود.

یکی از جالب‌ترین تکنولوژی‌های بکار رفته در این گجت فناوری UDC است که دوربین سلفی گوشی را به زیر صفحه نمایش منتقل کرده تا هیچ مزاحمت دیداری برای کاربر وجود نداشته باشد.

از جمله مشخصات کلیدی می میکس ۴ می‌توان به استفاده از صفحه نمایشی بزرگ با رزولوشن +FHD، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، باتری ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۲۰ وات سیمی و ۷۰ یا ۸۰ وات بی‌سیم اشاره کرد.

حال باید دید این غول چینی در واقعیت چه برنامه‌ای برای خریداران محصول جدید خود تدارک دیده است.

آیا شما حاضر به خرید این گوشی هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر