چالش‌های پیش روی Honor پس از جدایی از Huawei در بازار رقابت

رسانه کلیک - پس از قرارداد واگذاری شرکت Honor به شرکت Zhixin اکنون به گفته برخی کارشناسان این شرکت ممکن است در رقابت با Huawei با برخی چالش‌ها مواجه شود.

چالش‌های پیش روی Honor پس از جدایی از Huawei در بازار رقابت

قرار است Honor پس از جدایی از Huawei صاحب امتیاز سابق خود، یک برند مستقل موفق باشد. با این حال، این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی ممکن است در رقابت برابر شرکت صاحب امتیاز سابق خود Huawei با چالش های جدیدی روبرو شود.

مستقل شدن honor می تواند نکات مثبتی را نیز برای این شرکت به همراه داشته باشد، Honor پس از جدایی از Huawei می‌تواند زنجیره تأمین خود را با دور زدن ممنوعیت تجارت ایالات متحده از تایوان تامین کند و همچنین به عنوان یک رقیب قابل توجه برای سایر مارک‌های چینی مانند Oppo ، Vivo ، Xiaomi و دیگران به حساب آید. طبق گزارش DigiTimes ، تصمیم هوآوی برای حفظ تجارت پیشرفته تلفن خود و فروش تجارت ارزان قیمت گوشی‌های تلفن همراه خود، مشابه سایر شرکت های بزرگ فناوری چینی مانند شیائومی با Redmi و Oppo با Realme است.

به نقل از این منبع ممکن است روابط بین Honor و Huawei مانند روابط بین مارک‌های دیگر چینی ساده نشده باشد. علاوه بر این، دولت ایالات متحده همچنین از نزدیک در حال بررسی اوضاع Honor است که گفته می‌شود تیم مدیریت جدید آن متشکل از مقامات سابق هواوی است. گزارش شده است که توسعه اولیه محصول، مدیریت زنجیره تامین و حتی تولید آن نیز به شرکت مادر سابق متکی است.

اما این ممکن است خبر خوبی برای مصرف کنندگان باشد زیرا برند مستقل Honor پس از جدایی از Huawei در حال حاضر می تواند تلفن های هوشمندی را ارائه دهد که به نسبت قیمت، عملکرد بالایی را ارائه می‌دهند. این همان کاری است که Realme و Redmi برای استفاده در بخش پرچمدار بازار درجه یک انجام دادند. هرچند، باید دید که Honor چقدر عملکرد خوبی دارد و آیا می‌تواند مانند سایر زیرمجموعه‌های فعلی مستقل موفق باشد؟

ارسال نظر