چرا دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس برای عکاسان هیجان انگیز است؟

رسانه کلیک - یکی از چیز هایی که برای علاقه مندان به عکاسی مهم است، دوربین گوشی ای است که قصد خرید آنرا دارند. دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس دارای امکاناتی است که بسیاری از علاقه مندان را به خود جذب می کند.

چرا دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس برای عکاسان هیجان انگیز است؟

مدتی است که کیفیت عکاسی دوربین گوشی‌ها به مرحله ای رسیده‌اند که می توان روی آنها به عنوان دوربین عکاسی حرفه ای حساب کرد. درحال حاضر دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به عکاسی باشد. دوربین این گوشی هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری، بهبود های بزرگی را به خود دیده است که باعث می شود کاربر تجربه ای متفاوت را در بین آیفون ها به خود ببینند.

در این مطلب قصد داریم تا ویژگی های اصلی دوربین این گوشی را به شما معرفی کنیم.

امکان زوم با یک لنز ۲.۵ برابری

این قابلیت در برابر زوم ۲ برابری آیفون ۱۱ شاید یک انقلاب در زوم نباشد اما می تواند امکان ثبت تصاویری از فاصله دورتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. البته در صورت حضور زوم ۳ برابری ما می‌توانستیم این تغییر را یک حرکع انقلابی برای آیفون های اپل بنامیم.

سنسور بزرگتر برای ثبت تصاویر بهتر

اپل درحال حاضر توانسته است که از طریق سنسور های کوچک، نتایج خوبی را به وجود آورد. دلیل این امر، نرم افزار قدرتمندی است که پشت این سنسور ها مشغول به کار است. سنسور دوربین این گوشی ۴۷ درصد بزرگتر از نسل قبلی خود است که توانایی جذب نور بیشتری داشته و میتواند تصاویری با کمترین نویز را در نور کم ثبت کند.

لنزی بهبود یافته برای ثبت تصاویر سریعتر و کیفیت بالاتر در حالت شب

لنز مورد استفاده در این دوربین به لطف گشودگی ۱/۶، این میزان از گشودگی توانایی جذب نور بیشتری داشته و باعث می شود که تصاویر ثبت شده در شب دارای وضوح بالاتر و روشن تری نسبت به نسل گذشته خود داشته باشد. به ادعای اپل، آیفون ۱۲ پرو مکس در زمینه ثبت تصاویر در شب ۸۷٪ بهبود پیدا کرده است.

امکان ذخیره تصاویر با فرمت Raw

از طریق دوربین این گوشی کاربران می‌توانند تصاویر را با فرمت Raw ذخیره کند، در نتیجه تصاویر ذخیره شده، دست ویرایشگران را برای یک ادیت حرفه ای روی تصاویر خام ثبت شده باز می گذارد. این ویژگی بصورت حرفه ای در گوشی های پیکسل گوگل نیز وجود دارد.

فیلمبرداری بصورت HDR و بهبود لرزش در تصویر

یکی از ویژگی های کاربردی دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس، امکان فیلمبرداری HDR همراه با فناوری Dolby Vision است که با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه قابل انجام است که به گفته اپل این اولین بار است که در یک تلفن همراه این قابلیت وجود دارد. لرزشگیر اپتیکال نیز در این گوشی بهبود یافته است و سعی شده تا لرزش های جزئی بطور کامل از بین برود.

ارسال نظر