چهره ی جدید خودروی تویوتا در هاله‌ای از ابهام!

رسانه کلیک - چهره جدید خودروی تویوتا که یک کراس اوور است، بطور واضح معرفی نشده است؛ از کالسکه گرفته تا سفینه فضایی، به هر چیزی می‌تواند شبیه باشد.

چهره ی جدید خودروی تویوتا در هاله‌ای از ابهام!

تا به حال به طراحی عجیب و خاص خودروی تویوتا C-HR توجه کردید؟ شاید نه. این سازنده ژاپنی ظاهراً تشنه‌ی گسترش این نمونه کارها در بازارهای جهانی شده است. تویوتا یک طرح کلی مفهومی از این خودرو را که قرار است در مرحله‌ی اول در بازار آمریکا بفروش برسد، منتشر کرده است.

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، می‌توان مدل سری Aygo را روی طرح مفهومی قرار داد. اخیراً ، تویوتا با انتشار طرح مفهومی Aygo X Prologue نشان داده است که طراحی چهره ی جدید خودرو تویوتا می‌تواند چیزی شبیه به خودروی مذکور باشد. خودروی Aygo در واقع برای بازار آمریکا تولید شده بود، اما بعید به نظر می‌رسد این بازار، مناسب برای یک کراس اوور شاسی‌بلند در بخش خودروهای کوچک باشد.

تویوتا

تویوتا در مورد مدل خودروی جدیدش بیان کرده است: "برای یک چهره‌ی جدید آشنا آماده شوید!"

به عبارت دیگر، این خودرو چهره‌ای مشابه با دیگر محصولات تویوتا دارد. یک مدل از تویوتا کرولا هم به تازگی در حال ساخت است که از لحاظ شباهت بین مدل‌های C-HR و و RAV4 قرار می‌گیرد. خبر ساخت این خودرو سال گذشته منتشر شد.

تویوتا همچنین اعلام کرده که یک خودروی شاسی‌بلند الکتریکی را که با همکاری سوبارو ساخته است، سال 2022 وارد بازار جهانی می‌کند.

تویوتا

با این حال، ما واقعاً مطمئن نیستیم که تیزر تبلیغاتی منتشر شده واقعا با چهره جدید خودرو تویوتا یکسان باشد. البته مخفف BZ می‌تواند یک سرنخ باشد.

در آینده، خودروهای الکتریکی با این برچسب به بازار عرضه می‌شوند. حروف اختصاری BZ در واقع مخفف "فراتر از صفر" است؛ این دقیقا همان چیزی است که در طرح مفهومی منتشر شده‌ی تویوتا بصورت مخفیانه نمایش داده شده است.

چهره‌ی واقعی این خودرو در ابتدای ماه ژوئن به طور رسمی منتشر خواهد شد. ما شما را از اخبار جدید مطلع خواهیم کرد.

ارسال نظر