چگونه از فناوری شارژ سریع آیفون X بیشترین نفع را ببریم؟

رسانه کلیک - جدیدترین پرچم‌داران اپل با پنل شیشه‌ای و فناوری شارژ بی‌سیم به بازار عرضه شدند، اما مشخصه‌ای که کمتر به آن توجه شد، فناوری شارژ سریع آیفون X است.

چگونه از فناوری شارژ سریع آیفون X بیشترین نفع را ببریم؟

سرانجام و پس از مدت‌ها، اپل تصمیم گرفت تا مانند سایر همتایان خود از فناوری شارژ سریع در موبایل‌های خود بهره بگیرد، اما تنها نکته‌ای که باید به آن توجه شود، این است که استفاده از فناوری شارژ سریع آیفون X با صرف هزینه‌ای جداگانه همراه است. علاقه‌مندان به این برند باید علاوه بر خرید آیفون های بسیار گران‌قیمت این شرکت، ۷۵ دلار نیز هزینه کنند تا از این فناوری استفاده کنند.

با استفاده از شارژرهای معمولی، آیفون X با صرف حدود ۳۰ دقیقه، از ۰ تا ۱۸ درصد پر می‌شود اما با استفاده از این فناوری و در همین مدت‌زمان، آیفون X حدود ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

همچنین آیفون X با استفاده از شارژرهای معمولی حدود ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان احتیاج دارد تا از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد اما با استفاده از این فناوری، همین میزان شارژ، حدود ۲ ساعت زمان می‌برد. در ادامه نحوه استفاده از شارژ سریع در آیفون های ۸، X و +۸ را به شما آموزش می‌دهیم.

• استفاده از پورت USB-C ساخت شرکت اپل، از خرید پورت‌های سایر شرکت‌ها خودداری کنید. توجه داشته باشید، این کابل‌ها در دو اندازه یک متری (۲۵ دلار) و دو متری (۳۵ دلار) به بازار عرضه شده‌اند.

• استفاده از آداپتور ۲۹ وات (۴۹ دلار) و یا آداپتورهای سازگار با پورت USB-C که از قدرت انتقال USB پشتیبانی کند.

با استفاده از وسایل مورد اشاره در بالا و صرف هزینه حداقل ۷۵ دلار می‌توانید دستگاه خود را به سرعت شارژ و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

منبع: gadgetmatch

ارسال نظر