کاتالوگ رسمی پیکاپ جک T8 رقیب چینی تویوتا هایلوکس از سوی کرمان موتور منتشر شد

رسانه کلیک - بالاخره پس از ماه‌ها حرف و حدیث پیرامون عرضه وانت پیکاپ جک T8 از سوی شرکت کرمان موتور، این کمپانی خودروساز داخلی که نمایندگی رسمی محصولات جِی اِی سی (JAC) موتورز چین در ایران را بر عهده دارد، طی روزهای گذشته کاتالوگ رسمی اولین محصول وانت خود را منتشر کرد.

کاتالوگ رسمی پیکاپ جک T8 رقیب چینی تویوتا هایلوکس از سوی کرمان موتور منتشر شد

شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت کرمان موتور از اواخر مهر ۹۹ وانت پیکاپ دو دیفرانسیل جک تی ۸ را با نشان اختصاصی کی ام سی تی ۸ (KMC T8) روی خطوط تولید خود جای خواهد داد و عرضه آن به مشتریان نیز از زمستان ۹۹ آغاز خواهد شد.

جک T8

طبق اطلاعات مندرج در کاتالوگ رسمی وانت T8، شرکت کرمان موتور این محصول را با یک پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری چهار سیلندر روانه بازار ایران می‌کند. این پیشرانه شانزده سوپاپ قادر به تولید ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌ متر گشتاور است که با یک جعبه دنده شش سرعته دستی و دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی کوپل می‌شود؛ بدین ترتیب نیروی حاصل به‌سوی چهار چرخ قابل ارسال خواهد بود. نهایت سرعت این پیکاپ 1965 کیلوگرمی نیز حدود 150 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی جک T8 می‌توان به ترمز ABS و EBD، ترمز اضطراری و کمکی، حسگر باد تایر، ورود بدون کلید، استارت دکمه‎ای، سنسور نور، چراغ‌های جلو زنون و چراغ عقب LED، آینه‎های جانبی برقی با گرمکن، فرمان هیدرولیک دو حالته، تودوزی چرم، صندلی راننده و سرنشین با تنظیمات دستی، تهویه مطبوع دستی، دیلایت، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و بلوتوث، پورت USB، سیستم کنترل کشش و پایداری و ... اشاره کرد.

در شرایط فعلی با توجه به تغییرات نرخ ارز و نوسانات شدید قیمت خودروها در بازار آزاد نمی‌توان به طور دقیق پیرامون قیمت نهایی جک T8 در ایران اظهار نظر کرد اما در صورت ثبات وضعیت کنونی می‌شود بهایی در حدود ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان را برای این وانت پیکاپ چینی مد نظر قرار داد.

ارسال نظر