کاربران سامسونگ گلکسی Z Fold 2 از حباب محافظ صفحه شکایت دارند

 رسانه کلیک - اخیرا کاربران گوشی‌های سامسونگ گلکسی Z Fold 2 در انجمن‌ها و پلتفرم‌های متعددی از حباب محافظ صفحه نمایشگر این گوشی شکایت کرده‌اند.

کاربران سامسونگ گلکسی Z Fold 2 از حباب محافظ صفحه شکایت دارند

هنگامی که سامسونگ تصمیم داشت برای اولین بار تلفن هوشمند تاشو خود یعنی گلکسی Z Fold را معرفی کند، پس از اطلاع از مسائل و مشکلات مربوط به نمایشگر، مجبور شد واحدها را فراخواند و رونمایی را به تأخیر بیندازد. این شرکت تغییراتی ایجاد کرد و دستگاه را دوباره رونمایی کرد. بعدا هنگامی که غول کره جنوبی گلکسی Z Fold 2 را راه اندازی کرد، این مکانیزم را بیشتر بهبود بخشید و محافظ صفحه داخلی را درون حاشیه ها قرار داد تا کاربران به طور تصادفی آن را حذف نکنند.

همچنین این شرکت یک لایه محافظ اضافی را نیز در بالای نمایشگر ارائه می دهد که در صورت تمایل توسط کاربران قابل حذف است. اما بسیاری از کاربران تصمیم گرفتند آن را حفظ کنند.

اما اکنون، برخی از کاربران گلکسی Z Fold 2 در ردیت و سایر انجمن ها (مانند SamMobile) از لایه محافظ گوشی هوشمند قابل انعطاف در اطراف قسمت تاشونده شکایت دارند. اگرچه دلیل این مسئله مشخص نیست، اما می توان تصور کرد که این مسئله احتمالاً مربوط به قسمتی باشد که گوشی تا می‌شود.

برای اینکه حباب زیر محافظ صفحه ایجاد شود، باید شکافی وجود داشته باشد تا هوا از جایی بین نمایشگر و لایه محافظ نفوذ کند. این احتمال وجود دارد که باز و بسته شدن‌های متعدد منجر به ایجاد این شکاف شود و به هوا اجازه عبور دهد. برای حل این مشکل، کاربر می تواند به راحتی لایه محافظتی را از بالا حذف کند زیرا این مسئله مربوط به خود صفحه یا سخت افزار نیست.

ارسال نظر