کاهش سرعت انتشار قابلیت جدید توییتر به دلیل مشکلات فنی

رسانه کلیک - سرعت انتشار قابلیت جدید توییتر برای کاربران کاهش پیدا کرده است تا مشکلات فنی این قابلیت برطرف شود و عملکرد آن بهبود داده شود. 

کاهش سرعت انتشار قابلیت جدید توییتر به دلیل مشکلات فنی

چند روز است که بحث درباره قابلیت جدید توییتر به نام Fleets در اینترنت داغ شده است. اگر هنوز این قابلیت که شبیه استوری اینستاگرام است برای پروفایل توییتر شما فعال نشده است، احتمالا باید چند روز صبر کنید. حساب پشتیبانی توییتر اعلام کرده است که سرعت «انتشار» قابلیت جدید در شبکه اجتماعی کاهش پیدا کرده است؛ زیرا این شرکت در حال برطرف کردن مشکلات فنی و بهبود عملکرد این قابلیت است.

توییتر بعد از هشت ماه آزمایش این قابلیت در نسخه بتا، از دیروز انتشار رسمی آن برای همه کاربران را آغاز کرده است. توییتر قصد داشت با راه‌اندازی این ویژگی، میزان مشارکت افراد در شبکه اجتماعی خود را افزایش دهد؛ اما متاسفانه این قابلیت مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورده است که اگر برطرف نشود، توییتر را از هدف خود دور خواهد کرد.

برخی از کاربران به TechCrunch گزارش داده‌اند که هر زمان که قصد استفاده از این قابلیت را داشتند، با لگ رو به رو شده‌اند یا اپلیکیشن هنگ کرده است. حتی در برخی از موارد اپلکیشن به صورت خودکار بسته شده است. توییر تایید کرده است که این قابلیت مشکلاتی دارد و اعلام کرده که قبل از انتشار بیانیه رسمی قصد دارد مشکلات را به طور کامل برطرف کند.

توییتر اولین بار این ویژگی را در ماه مارس به آزمایش کنندگان اولیه در برزیل ارائه داد. توییتر نام Fleets را به این دلیل انتخاب کرده است که به افکار «زودگذر» افراد اشاره داشته باشد و تفاوت آن با توییت های معمولی مشخص شود. مانند اینستاگرام، در توییتر هم Fleet های افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنید، بالای صفحه تایم‌لاین شما نمایش داده خواهد شد و پاسخ شما به آن‌ها، در inbox مخاطبان ذخیره خواهد شد. این قابلیت نیز مانند استوری بعد از 24 ساعت به صورت خودکار حذف می‌شود.

ارسال نظر