کاهش پانزده درصدی نیروی کار PostMates اوبر

رسانه کلیک - شرکت اوبر قصد دارد تا بخشی از نیروی کار PostMates را از کار برکنار کند. این کار موجب کاهش پانزده درصدی کارگران این واحد خواهد شد.

کاهش پانزده درصدی نیروی کار PostMates اوبر

به گزارش نیویورک تایمز، شرکت اوبر قصد دارد تا حدود ۱۸۵ نفر از نیروی کار در قسمت PostMates را تعلیق کند. به بیان دیگر، حدود پانزده درصد از نیروی کار این بخش از کار برکنار می شوند. به همین خاطر، بسیاری از مدیران از جمله بنیان گذار و مدیر عامل شرکت باستین لمان در حال ترک این کار هستند. به علاوه امکان خروج افراد بیشتری در ماه های آینده نیز وجود دارد، یعنی زمانی که قرارداد آن ها با شرکت به پایان برسد.

کاهش نیروی کار PostMates درحالی اجرایی می شود که شرکت اوبر از پلتفرم Eats با کارگران این بخش استفاده می کند. علیرغم وجود یک برنامه مجزا برای پست میتز، اوبر قرار است از طریق تکنولوژی اوبر ایتز به کاربران خود سرویس دهی کند. طبق استدلال اوبر، نیروی اضافی برای این کار ضرورتی ندارد و این سرویس می تواند با افراد کمتری نیز ب ه کار خود ادامه دهد. علی الخصوص با توجه به وضعیت فعلی که با ویروس کرونا همراه است، باید اقدامات لازم جهت منع شیوع بیماری را م نظر قرار داد. البته اوبر قبل از دوران کرونا نیز هزینه های خود را در بخش PostMates کاهش داده بود و پراکندگی ویروس فقط اوضاع را بدتر کرد، چرا که تقاضا برای نیرو های پستی به طور همزمان کاهش یافت.

شرکت اوبر به تازگی دو بخش آینده نگرانه خود، یعنی ماشین خودران و تاکسی پرنده را به منظور کم کردن هزینه های اضافه به فروش رساند. کاهش نیروی کار PostMates نیز یکی از راه های کم کردن هزینه های اوبر به شمار می آید. این شرکت در حال حاضر فشار زیادی را تحمل می کند و باید برای جبران ضرر های احتمالی، هزینه ها را کاهش دهد تا این مرحله حساس را با موفقیت پشت سر بگذارد.

ارسال نظر