کسب درآمد در توییتر با معرفی دو ویژگی Ticketed Spaces و Super Follows

رسانه کلیک - توییتر با معرفی دو ویژگی جدید Ticketed Spaces و Super Follows به کاربران خود اجازه می‌دهد در این پلتفرم به کسب درآمد بپردازند.

کسب درآمد در توییتر با معرفی دو ویژگی Ticketed Spaces و Super Follows

کاربران توییتر از امروز می‌توانند از ویژگی‌های جدید Ticketed Spaces و Super Follows استفاده کنند. بد نیست بدانید که توییتر چند هفته پیش از ارائه روشی برای کسب درآمد و پول‌سازی در پلتفرم خود خبر داده بود.

ویژگی Ticketed Spaces به عنوان یکی از دو روش معرفی‌شده جدید، به کاربران توییتر اجازه می‌دهد تا به‌واسطه ایجاد فضاهای خصوصی در Twitter Spaces کسب درآمد کنند.

مخاطبین برای پیوستن به این فضاها باید بلیت تهیه کنند. کاربران با فروش بلیت مخصوص به مخاطبین خود، قادر به پول‌سازی هستند. قیمت هر بلیت توسط سازندگان مشخص می‌شود و می‌تواند مبلغی بین 1 تا 999 دلار باشد.

ویژگی Ticketed Spaces به کاربران اجازه می‌دهد تعداد دلخواهی از افراد را به فضای بلیتی خود دعوت کنند. کاربران بالای 18 سال که در 30 روز گذشته میزبان سه فضا (Space) بوده و حداقل دارای 1000 دنبال کننده باشند، قادر به استفاده از ویژگی جدید هستند.

قابلیت جدید دیگر به نام Super Follows به سازندگان اجازه می‌دهد تا با ارائه محتوای پولی برای دنبال کنندگان خود، کسب درآمد کنند. مبلغ اشتراک مخاطبین با هر سازنده می‌تواند ماهانه 2.99، 4.99 یا 9.99 دلار باشد. به بیان بهتر، افراد پول می‌دهند تا جزء سوپرفالوورهای سازندگان باشند.

طبق گفته‌های توییتر، حداکثر 97% از پول حاصل از فروش بلیت‌ها و اشتراک سوپرفالوورها عاید کاربرانی می‌شود که از این ویژگی‌ها استفاده می‌کنند. البته حداکثر کسب درآمد با سهم 3 درصدی توییتر برابر با 50 هزار دلار است. اگر درآمد کاربری بیشتر از این مبلغ شود، آنگاه سهم توییتر تا حداکثر 20 درصد افزایش می‌یابد.

کاربران iOS قادر به استفاده از هر دو ویژگی جدید توییتر هستند. اما کاربران اندروید تنها می‌توانند از Ticketed Spaces استفاده کنند. ناگفته نماند که کسب درآمد از طریق ویژگی‌های جدید توییتر تنها برای شهروندان آمریکایی امکان‌پذیر است!

ارسال نظر