کسب و کار آنلاین خود را با خرید هاست از ایران سرور راه اندازی کنید

رسانه کلیک - همانطور که می دانید خرید هاست یکی از اولین گام ها برای ایجاد سایت است. بسیاری از صاحبان کسب و کارها به دنبال راهکارهایی برای توسعه شغل خود هستند و می توان گفت ایجاد سایت یکی از این راه ها است.

کسب و کار آنلاین خود را با خرید هاست از ایران سرور راه اندازی کنید

بعد از تعیین نام دامنه سایت (آدرس سایت) و انجام مراحل ثبت دامنه باید نوع هاست را انتخاب کرد. هاست همان فضایی از اینترنت است که در اختیار شما قرار می گیرد تا سایت خود را بارگذاری کنید و از طریق آدرس دامنه به آن دسترسی داشته باشید.

خرید هاست از ایران سرور

ایران سرور همواره تیم پشتیبانی قدرتمند و 24 ساعته در تلاش بوده تا بتواند خدماتی نوین و درخور را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهد. شما هم می توانید همین الان تصمیم خود را گرفته و با مراجعه به سایت iranserver.com هاست مدنظر خود را خریداری و از برای طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید. اما پیش از انتخاب تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

وبسایت ایران سرور یکی از گروه های ارائه دهنده خدمات هاستینگ در ایران است. خرید هاست از ایران سرور به راحتی امکان پذیر است و شما با ارائه درخواست خود در کمترین زمان می توانید هاست خود را تحویل بگیرید.

ایران سرور انواع خدمات هاست خود را به صورت زیر ارائه می کند:

پیش از هر خریدی ابتدا از آن آگاهی پیدا کنید. برای خرید هاست نیز باید نکاتی مانند میزان فضا، پشتیبانی، قیمت، کیفیت و بسیاری فاکتورهای فنی دیگر را در نظر داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با هاست های ایران سرور همراه ما بمانید.

هاست لینوکس ایران سرور

هر زمان شما بخواهید یک هاست برای سایت خود تهیه کنید این هاست روی یک سرور قرار دارد. اگر سروری که هاست شما روی آن قرار گرفته باشد از سیستم عامل لینوکس استفاده کند در واقع شما درخواست یک هاست لینوکسی داده اید و این هاست در اختیار شما قرار گرفته است. اگر در سایتی که قصد راه اندازی آن را دارید از زبان های برنامه نویسی مانند PHP استفاده شده باشد و یا از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال و ... استفاده شده باشد یکی از گزینه های مناسب برای شما، هاست لینوکس ایران سرور می باشد.

هاست لینوکس ایران سرور تجربه یک سرعت خوب در کنار امنیت را به شما می دهد و شما پس از تهیه این هاست می توانید از خدمات 24 ساعته ایران سرور بهره بگیرید.

هاست ویندوز ایران سرور

در بخش هاست لینوکس گفتیم که سرورهای لینوکسی هاست لینوکس ارائه می دهند. بنابراین هنگامی که در مورد هاست ویندوز صحبت می کنیم منظور این است که هاست شما روی سروری قرار دارد که سیستم عامل آن را ویندوز سرورها تشکیل می دهند.

هاست ویندوز ایران سرور بر روی دیتاسنترهای داخلی و خارجی قرار دارد و برای زمانی که شما سایت خود را با زبان ASP.Net طراحی کرده اید به کار می رود. تراکم سرورها در کنار عملکرد خوب و سهولت در کار با کنترل پنل اصلی این هاست را نزد طراحان ASP.net محبوب کرده است و شما هم می توانید با خرید این هاست از سایت ایران سرور کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

هاست وردپرس ایران سرور

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای محبوب نزد طراحان سایت و وبمستران است. به طوری که در صد زیادی از سایت های طراحی شده از این سیستم استفاده می کنند. راحتی، امنیت و تنوع امکانات باعث شده تا وردپرس محبوب شود. پلاگین های این CMS باعث شده تا از فضای سرور استفاده کنند. درست به همین دلیل است که اگر شما به عنوان یک طراح سایت و یا یک مدیر سایت قصد راه اندازی سایت خود را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارید بهتر است برای حفظ عملکرد کامل افزونه ها و استفاده درست از منابع سرور از هاست وردپرس استفاده کنید.

هاست وردپرس ایران سرور با بهره گیری از هاردهای پرسرعت NVMe و CPUهای نسل هشتم توانسته سرعت آپتایم بالا در کنار سهولت دسترسی و همچنین سرعتی شگفت انگیز را به کاربران وردپرس ارائه دهد.

تاحدودی با انواع هاست های هاستینگ ایران سرور و امکاناتی که در دارند آشنا شدید. اکنون می توانید با انتخاب مناسب و آگاهانه هاست مورد نظر خود را از وبسایت ایران سرور خریداری کنید.

ارسال نظر