کمپانی ال‌جی نام وینگ را برای گوشی چرخان خود تایید کرد

رسانه کلیک - کمپانی ال‌جی به صورت رسمی تایید کرد که گوشی چرخان این شرکت وینگ نام دارد و آن را در ۲۴ شهریور رونمایی می‌کند. گفته می‌شود این گوشی به ۲ نمایشگر با طراحی T شکل مجهز شده است.

کمپانی ال‌جی نام وینگ را برای گوشی چرخان خود تایید کرد

طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده است ال‌جی وینگ علاوه بر ۲ نمایشگر از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند و از دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و چیپست سری ۷ اسنپدراگون برخوردار است.

گفته می‌شود که وینگ اولین گوشی هوشمند ال‌جی به شمار می‌رود که تحت پروژه اکسپلورر تولید می‌شود. ال‌جی قصد دارد با تولید این گوشی روش‌های جدید تعامل با موبایل را کشف می‌کند و روش‌های سنتی را به چالش می‌کشد. به گفته این کمپانی وینگ یک گوشی با امکانات جدید و متفاوت است که گوشی‌های فعلی نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

ال‌جی اطلاعاتی بیشتری را از گوشی وینگ منتشر نکرده است اما ویدیویی که در گذشته منتشر شده است نشان می‌دهد این گوشی از ۲ نمایشگر چرخنده با طراحی شبیه به T وارد بازار می‌شود. طبق شایعاتی که منتشر شده است وینگ قیمت بالایی حدود هزار دلار دارد.

کمپانی ال‌جی قصد دارد به کمک پروژه اکسپلورر نوآوری‌های جدیدی را ایجاد کند که فقط به موبایل ختم نمی‌شود. این سازنده کره‌ای در پایان تیر ماه مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدیدی به نام 27GN950 را نیر معرفی کرده بود که گفته می‌شود سریع ترین مانیتور گیمینگ 4K جهان است. این کمپانی علاوه بر این موارد ماسک مجهز به فن با قابلیت تصفیه هوا به نام PuriCare را نیز معرفی کرده است. ال‌جی اعلام کرده است که از وینگ، گوشی چرخان خود در تاریخ ۲۴ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر