ایلان ماسک: کمک مالی بیشتری به اپلیکیشن سیگنال خواهم کرد

رسانه کلیک - اخیرا به علت مشکلات امنیتی واتس اپ تعداد دانلود های اپلیکیشن سیگنال رشد بسیار بالایی داشته و همین امر باعث جلب توجه مدیر عامل شرکت تسلا شده است.

ایلان ماسک: کمک مالی بیشتری به اپلیکیشن سیگنال خواهم کرد

اخیرا در پی مشکلات امنیتی به وجود آمده در پیام رسان واتس اپ، تعداد دانلود های برنامه سیگنال رشد قابل توجهی داشته که این امر باعث جلب توجه ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا شده است. ثروتمند ترین مرد جهان چند روز پیش با انتشار یک توییت ساده و دعوت مردم به استفاده از اپلیکیشن سیگنال، باعث شد تعداد زیادی از کاربران به دانلود این برنامه روی بیاورند.

حال او از کمک های مالی خود به این برنامه پرده برداشته و گفته که در آینده کمک های مالی بیشتری به این پیام رسان خواهد کرد. یکی از دنبال کنندگان آقای ماسک در توییتر به او پیشنهاد کرد تا با کمک به سیگنال، آن را در مسیر بهتر شدن همراهی کند و ماسک در جواب این توییت نوشت: «درحال حاضر کمک کرده ام و کمک های بیشتری در آینده خواهم کرد». از ماسک درباره اینکه آیا کمک های مخفیانه اش به سیگنال کمکی به بهبود این برنامه می کند نیز سوال شد که وی در جواب نوشت: «احتمالا اظهارات کاربران تاثیر بیشتری روی بهبود اپلیکیشن سیگنال می گذارد».

مدیر عامل شرکت تسلا تا کنون هیچ صحبت منفی و یا انتقادی درباره واتس اپ نداشته، اما دیدگاه او نسبت به فیسبوک کاملا آشکار است. وی سال گذشته با به اشتراک گذاشتن توییت فیس بوک به درد نخور است ، از مردم خواست که این برنامه را از روی دستگاه های خود حذف کنند.

مدیر عامل واتس اپ امروز مجددا از امنیت برنامه خود خبر داد. البته سخنان وی با نظرات تند کاربران و گله مندی آنان درباره نمایش تبلیغات در صفحه گفتگو و دیگر مشکلات امنیتی، مواجه شد.

نظر شما چیست؟ آیا اپلیکیشن سیگنال واقعا می تواند جایگزین مناسبی برای واتس اپ باشد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر