کنایه سامسونگ به فناوری پروموشن اپل

با معرفی سری آیفون ۱۳ شرکت اپل اعلام کرد نسخه‌های پرو گوشی‌های امسال از نرخ تازه سازی ۱۲۰ بهره‌مند هستند. در همین راستا سامسونگ با انتشار یک توییت سعی دارد تا دیرکرد غول آمریکایی در بکارگیری فناوری پروموشن را به یک سوژه رسانه‌ای تبدیل کند. 

کنایه سامسونگ به فناوری پروموشن اپل

پس از رونمایی خانواده آیفون ۱۳ انتقادات زیادی درباره عملکرد دیرهنگام اپل در بکارگیری نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مطرح شد.

همان‌طور که می‌دانید استفاده از این قابلیت جذاب تجربه کاربری را بسیار لذت‌بخش می‌کند. حال اپل پس از مدت‌ها انتظار بالاخره این امکان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

از آنجایی که سامسونگ مدت هاست از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، حال سعی دارد با انتشار یک توییت اپل را زیر سوال ببرد.

طی توییت منتشر شده سامسونگ اعلام کرده است: "ما مدتی است از نرخ ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنیم."

این فناوری ابتدا در سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ معرفی شد. البته نکته قابل توجه این است که شما برای تجربه نرخ بالاتر از ۶۰ هرتز در گوشی‌های اپل می‌بایست مدل‌های پرو آیفون را خریداری کنید اما سامسونگ در تمام مدل‌های سری اس ۲۰ یا اس ۲۱ خود از این قابلیت استفاده می‌کند.

این بدان معناست شما برای تجربه امکاناتی که حتی در گوشی‌های ۲۰۰ دلار امروزی نیز یافت می‌شود باید هزینه بالایی رو متحمل شوید.

البته بکارگیری نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز در سری اس ۲۰ به معنای ارائه خدمات عالی به کاربران نبوده است. زیرا عدم استفاده از LTPO در پنل‌های این گوشی‌ها باعث شد تا طول عمر باتری آنها مورد رضایت کاربران قرار نگیرد.

اما فناوری پروموشن به آیفون‌های امسال اپل این امکان را می‌دهد تا در عین روان و سریع‌تر شدن تجربه کاربری، دستگاه بتواند مدت زمان قابل قبولی را بدون نیاز به شارژ مجدد خدمت‌رسانی کند.

گفته می‌شود احتمالا اپل در تمام مدل‌های سری آیفون ۱۴ از پنل‌های مجهز به LTPO استفاده کند. بنابراین اگر طرفدار گوشی‌های هوشمند این شرکت هستید و قصد خرید محصولی با قیمت مناسب همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز دارید پیشنهاد می‌کنیم تا سال آینده منتظر خانواده آیفون ۱۴ باشید.

ارسال نظر