کنترلر DualSense پلی استیشن 5 از اندروید پشتیبانی خواهد کرد

رسانه کلیک - طبق ویدیو جعبه گشایی که در یوتیوب منتشر شده است، کنترلر DualSense پلی استیشن 5 از اندروید پشتیبانی خواهد کرد. 

کنترلر DualSense پلی استیشن 5 از اندروید پشتیبانی خواهد کرد

گزارش‌های اولیه پلی استیشن 5 تایید می‌کند که کنترلر DualSense از اندروید پشتیبانی می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید این کنترلر را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کنید و به‌راحتی بازی کنید.

افرادی که پلی‌استیش 5 را برای بررسی دریافت کرده بودند، امروز توییتر را غرق در توییت‌های خود کردند. یکی از این افراد به نام آستین ایوانز ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده است و درباره قابلیت‌هایی که اجازه صحبت کردن دارد، صحبت کرده‌ است. در این ویدیو جعبه گشایی، ایوانز موضوعی که درباره آن شک داشتیم را تایید کرد. او اعلام کرد که کنترلر DualSense پلی استیشن5 که همراه با کنسول ارائه می‌شود، از اندروید پشتیبانی می‌کند. در این ویدیو ایوانز از این کنترلر برای بازی کردن از طریق سرویس xCloud مایکروسافت استفاده می‌کند.

این خبر برای گیمرهای اندرویدی خبر هیجان‌انگیزی است؛ اما خیلی هم دور از انتظار نبود. مدتی قبل شنیده بودیم که اجزای داخلی کنترلر DualSense بسیار مشابه اجزای تشکیل‌دهنده DualShock 4 برای پلی استیشن 4 خواهد بود. به همین دلیل کاملا منطقی است که این کنترلر جدید نیز از اندروید پشتیبانی کند. پلی استیشن 5 از تاریخ 12 نوامبر یا 22 آبان در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.

ارسال نظر