کنسول هیبریدی قابل حمل اپل با پردازنده قدرتمند در راه است!

رسانه کلیک - شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد تا ساخت محصولات گیمینگ را آغاز کند. بر همین اساس در جدیدترین خبر منتشر شده اعلام شده است کنسول هیبریدی قابل حمل این شرکت قرار است از یک سخت افزار قدرتمند بهره‌گیرد.

کنسول هیبریدی قابل حمل اپل با پردازنده قدرتمند در راه است!

طبق شایعات منتشر شده، گفته می‌شود که شرکت اپل درحال ساخت یک کنسول هیبریدی قابل حمل بوده که از یک پردازنده جدید بهره می‌برد و ما می‌توانیم انتظار رونمایی از یک گجت گیمینگ قدرتمند را از آن داشته باشیم.

در جدیدترین شایعات منتشر شده توسط یک سایت انجمن کره‌ای اعلام شده است که اپل قصد دارد تا یک کنسول هیبریدی قابل حمل همانند نینتندو به بازار عرضه کند. شرکت کوالکام نیز اخیراً اعلام کرده است که درحال کار بر روی یک محصول مشابه سوئیچ است. اما خیلی از طرفداران اپل که درحال خواندن این مطلب هستند ممکن است با خود بپرسند که با وجود قدرت پردازشی آیفون و آیپد ها در زمینه گیمینگ، دیگر چه نیازی به یک محصول گیمینگ است؟ باید توجه داشت که محصولاتی همچون آیفون و آیپدهای این شرکت به طور کلی، بازار گیمینگ را هدف قرار نداده‌اند و با اینکه این دستگاه‌ها سخت افزار قدرتمندی دارند، برای بازی طراحی نشده اند و از سیستم های خنک کننده مناسبی بهره نمی‌برند.

حال گفته می‌شود این محصول مورد انتظار از یک فضای مناسب به جهت استفاده کولر بهره خواهد برد و آن را از دیگر گجت‌های شرکت جدا خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که اپل قصد دارد تا از پردازنده های سری A خود استفاده کند یا پردازنده‌های مبتنی بر ساختار آرم (ARM). اما مشخص است که این محصول از قطر قابل توجه و صفحه نمایشی بزرگی بهره خواهد برد.

بدون شک، اپل روی نمونه‌های مختلفی به جهت نهایی‌سازی این محصول کار می‌کند. همچنین اعلام شده است که گجت مورد بحث از یک سیستم پردازش گرافیکی بهبود یافته نسبت به دیگر پردازنده های این شرکت و قابلیت پشتیبانی ردیابی اشعه‌ای بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که اپل در حال مذاکره با توسعه‌دهنده محبوب یعنی یوبیسافت است تا بتواند بازی‌هایی انحصاری برای کنسول خود داشته باشد.

ارسال نظر