کیفیت ویدیو ارسالی در واتس اپ بزودی قابل تغییر خواهد بود

رسانه کلیک - طبق گزارشات منتشر شده توسط حساب کاربری WABetaInfo، گفته می‌شود کاربران بزودی می‌توانند کیفیت ویدیو ارسالی در واتس اپ را تغییر دهند. 

کیفیت ویدیو ارسالی در واتس اپ بزودی قابل تغییر خواهد بود

واتس‌اپ از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوب بین کاربران فضای مجازی بوده که همواره درحال ایجاد تغییراتی جهت کسب رضایت بیشتر کاربران خود است.

در جدیدترین اخبار منتشر شده توسط افشاکننده امکانات واتس‌اپ پیش از رونمایی یعنی حساب توییتری WABetaInfo، اعلام شده است کیفیت ویدیو ارسالی در واتس اپ بزودی قابل تغییر خواهد بود.

حضور این ویژگی قدرت انتخاب کاربران را هنگام ارسال ویدیوهای خود برای دیگر افراد بالا برده و باعث می‌شود تا آنها بتوانند در مصرف داده‌های خود صرفه‌جویی کنند.

گفته می‌شود قابلیت مورد اشاره هنوز در دست توسعه بوده و واتس‌اپ در تلاش است تا هرچه زودتر آن را در اختیار همگان قرار دهد.

در واقع انتخاب کیفیت فایل قبل از ارسال آن به کاربران این اجازه را می‌دهد تا کاربران آزادنه بین دو گزینه صرفه‌جویی در مصرف داده و به اشتراک‌گذاری بدون انجام عملیات‌های فشرده‌سازی سنگین یک گزینه را انتخاب کنند.

بنابراین با توجه به تصویر منتشر شده، در صورت انتخاب گزینه "Data Saver" ویدیو انتخابی فشرده‌سازی شده و با کم‌ترین میزان حجم ممکن برای مخاطب ارسال می‌شود. البته این قابلیت سال‌هاست که در بخش تماس‌های این پلتفرم وجود دارد.

دیگر گزینه‌ها از جمله حالت Auto انتخاب بین دو گزینه صرفه‌جویی در مصرف داده و ارسال بدون فشرده‌سازی را بر عهده الگوریتم‌های برنامه می‌گذارد و در صورت انتخاب آن، اپلیکیشن در هنگام به اشتراک‌گذاری یک فایل با توجه به سرعت اینترنت شما و حجم فایل، مناسب‌ترین حالت را به جهت ارسال بطور خودکار انتخاب می‌کند.

این قابلیت درحال حاضر روی هیچ‌کدام از نسخه‌های اپلیکیشن واتس‌اپ فعال نبوده و حتی کاربران نسخه بتا نیز فعلا از داشتن آن محروم هستند. اما گفته می‌شود ویژگی فوق بزودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به نظر شما این قابلیت چقدر می‌تواند روی مصرف داده‌ها تاثیرگذار باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر