رونمایی اپل از کیف چرمی MagSafe با ویژگی داخلی Find My

کیف چرمی MagSafe که اخیرا در رویداد اپل 2021 رونمایی شده، دارای ویژگی داخلی Find My بوده و اطلاعات مربوط به آخرین محل کیف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

رونمایی اپل از کیف چرمی MagSafe با ویژگی داخلی Find My

کیف چرمی MagSafe با ویژگی داخلی Find My

در رویداد مجازی روز سه‌شنبه (14 سپتامبر سال 2021) اپل از محصولات متعددی مثل سری آیفون 13 ، سری اپل واچ 7 ، آیپد و آیپد مینی جدید و همین‌طور سیستم عامل iOS15 رونمایی کرد.

غول فناوری همچنین به معرفی لوازم جانبی متعددی پرداخت که از جمله آن‌ها می‌توان به کیف چرمی MagSafe اشاره کرد. فناوری Find My در این کیف تعبیه شده و درست مثل AirTag جدا شدن کیف از گوشی و محل آن را به کاربر خبر می‌دهد.

کیف چرمی MagSafe به گوشی وصل می‌شود، اما در صورت جدا شدن، فناوری Find My به کمک کاربر آمده و اطلاعات مربوط به آخرین محل کیف را در اختیار او قرار می‌دهد.

کیف پولی حاوی آهنرباهایی است که به پشت آیفون یا کیس گوشی MagSafe متصل می‌شود. این کیف که از جنس چرم اروپایی است، از قرارگیری حداکثر سه کارت پشتیبانی می‌کند.

کیف چرمی MagSafe با قیمت 59 دلار در وب‌سایت رسمی اپل به فروش می‌رسد. این وسیله جانبی مفید در رنگ‌های قهوه‌ای طلایی، آلبالویی تیره، سبز سکویا، بنفش کم‌رنگ و سورمه‌ای عرضه شده و برای سری آیفون‌های 12 و 13 قابل‌دسترس است.

فناوری Find My اپل در ماه آوریل به طور قابل‌ملاحظه‌ای بهبود پیدا کرد. اپلیکیشن مربوطه، یعنی Find My حالا می‌تواند آیتم‌های گم‌شده متعلق به هر شرکتی را پیدا کند.

کمپانی کوپرتینویی در ماه مه از ایرتگ های جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه کوچک را می‌توان به وسیله جاکلیدی به دسته‌کلید وصل کرد، و یا بدون جاکلیدی در کیف یا هر وسیله جیب‌داری قرار داد.

از آنجا که کیف چرمی MagSafe دارای AirTag است، می‌توان حدس زد که اپل می‌خواهد تعبیه این فناوری را در لوازم مختلف آزمایش کند.

ارسال نظر