پنتاگون به زودی گزارش UFO را منتشر می‌کند | پرده‌برداری از پدید‌های عجیب آسمانی!

رسانه کلیک - گزارش جدید انجمن اطلاعاتی درباره UFOها (بشقاب پرنده) اشاره‌ای به بیگانگان نمی‌کند اما با اقرار به ناشناخته بودن شواهد موجود، منکر وجود آنها نیز نمی‌شود!

پنتاگون به زودی گزارش UFO را منتشر می‌کند | پرده‌برداری از پدید‌های عجیب آسمانی!

قرن‌هاست که اشیاء پرنده غیر قابل توضیح و ناشناخته‌ای توسط افراد مختلف مشاهده می‌شوند. دست‌کم ساکنین ایالات متحده در چند دهه اخیر، شاهد UFO ها بوده‌اند. به همین دلیل بسیاری افراد معتقد هستند که دولت US اطلاعات خود درباره این اشیاء پرنده را مخفی می‌کند. اما به نظر می‌رسد که انجمن اطلاعات ایالات متحده بالاخره از طریق یک گزارش غیرمحرمانه، از برخی اسرار مربوط به UFOها پرده‌برداری می‌کند و این گزارش را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

گزارش UFO از کجا نشأت می‌گیرد؟

طی سال‌ها، خلبانان و سایر پرسنل نظامی با اشیاء عجیبی در آسمان مواجه شده‌اند و نام آن را پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAP) گذاشته‌اند. از آنجا که برخی از این اشیاء می‌توانند به وسیله اشکالات فنی یا پدیده‌های محیطی توجیه شوند، نام UFO به UAP تغییر پیدا کرد.

به هر حال، گزارش‌های مختلف درباره UAP ها اغلب به اعضای کنگره تحویل داده می‌شدند و دستور بررسی‌های بیشتر در خصوص این پدیده‌ها صادر می‌شد.

در سال 2007، هری رید (رهبر سابق اکثریت سنا) یک برنامه پنتاگون سری را با عنوان برنامه شناسایی تهدیدهای هوافضایی پیشرفته (AATIP) راه‌اندازی کرد که تا سال 2012 دایر بود. هری رید در سال 2017 از دولت خارج شد و به آکادمی هنر و علوم ستاره‌ای پیوست.

الیزوندو (رئیس قبلی AATIP) سال 2017 سه ویدیوی معروف برخورد نیروهای نظامی با UAP ها را در رسانه‌ها منتشر کرد و در سال 2020، وزارت هوایی ایالات متحده صحت این کلیپ‌ها را مورد تأیید قرار داد. به دنبال این جریان، سازمان دیگری جانشین AATIP شد که به بررسی اشیاء هوایی ناشناخته می‌پردازد. این سازمان متشکل از وزارت اطلاعات، ارتش و انجمن اطلاعاتی ایالات متحده بوده که مسئول تهیه گزارش درباره UFO ها یا همان UAP ها است.

اعلامیه پنتاگون درباره UFO ها شامل چه مواردی می‌شود؟

انتظار نمی‌رود که محتوای گزارشی پنتاگون، دیدگاه ما درباره جهان را تغییر دهد. شاید همانند بسیاری از گزارش‌ها، باز هم گفته شود که هیچ مدرکی دال بر وجود فناوری‌های محرمانه و پیشرفته آمریکایی یا سفینه‌های بیگانه در دسترس نیست. اما گزارش آتی پنتاگون بدون شک احتمال وجود بیگانگان را رد نمی‌کند.

به بیان بهتر، جامعه اطلاعاتی نیز به این نتیجه رسیده است که ترکیب ناشناختگی، پیش‌ پا افتادگی یا نشأت از موجودیت‌های محرمانه یا خارجی، وجود UAP ها را توجیه می‌کند.

اگرچه این گزارش قرار است در دسترس عموم قرار گیرد، اما باز هم احتمال کلاس‌بندی کردن آن جزء پرونده‌های سری وجود دارد. طبق گزارش نیویورک تایمز، مقامات اظهار داشته‌اند که گزارش آینده پنتاگون شامل هیچ مدرکی دال بر مشاهده بیگانگان نیست، اما وجود تجهیزات واقعی و محرمانه را تأیید می‌کند.

اعلامیه پنتاگون درباره اشیاء پرنده ناشناخته چه زمانی منتشر می‌شود؟

مهلت ارائه گزارش، 25 ژوئن اعلام شده است. در حوالی این تاریخ می‌توان منتظر انتشار گزارش از جانب یکی از کمیته‌های اطلاعاتی کنگره، دفتر مدیریت اطلاعات ملی یا حتی یک فرد منتخب از سوی یکی از این کمیته‌ها بود.

جالب است بدانید که نگرانی اصلی دولت آمریکا نه به خاطر وجود بیگانگان، بلکه به خاطر احتمال به خطر افتادن امنیت ملی و ژئوپلیتیکی است. پرونده‌های عجیبی وجود دارند که وجود فناوری نظری با عملکرد شبیه به UAP را مورد تأیید قرار می‌دهند. ظاهرا چین یکی از کشورهای فعال در این حوزه است و توانسته به موفقیت‌هایی نیز دست پیدا کند.

ارسال نظر