گزینه Undo توئیتر فقط برای کاربران ویژه این برنامه در دسترس خواهد بود

رسانه کلیک - طبق گزارشات منتشر شده اخیر با حضور گزینه Undo توئیتر شما چند ثانیه زمان قبل از ارسال توئیت خواهید داشت که در صورت انصراف می‌توانید از انتشار آن جلوگیری کنید.

گزینه Undo توئیتر فقط برای کاربران ویژه این برنامه در دسترس خواهد بود

از مدت ها پیش، کاربران زیادی درخواست های خود را مبنی بر امکان ویرایش توئیت های خود به این شرکت ارسال کرده بودند. درحالی که به نظر نمی‌رسد به این زودی ها همچین امکانی برای کاربران فراهم شود، جک دورسی در یک مصاحبه اعلام کرده است که کاربران ممکن است ویژگی ای را در پلتفرم ما ببینند که حداقل تا حدی این مشکل را حل کند. مهندسی با نام جین منچون ونگ مدارکی را پیدا کرده است که نشان می دهد پلتفرم مذکور در حال کار بر روی گزینه Undo توئیتر است که از طریق آن کاربران می‌توانند اقدام به لغو انتشار توئیت خود، قبل از انتشار نهایی آن کنند.

طبق گزارشات، از طریق این ابزار کاربران می‌توانند به سرعت اقدام به حذف توئیت خود کنند. این ویژگی در حقیقت شباهت زیادی با ابزار لغو ارسال ایمیل در برنامه جیمیل دارد. البته که حضور این قابلیت مشکلات عدم توان ویرایش توئیت هارا حل نمی‌کند اما می‌تواند برای زمان هایی که مشکلات نوشتاری در توئیت خود می‌بینید، مفید واقع شود تا از ارسال توئیت هایی با محتوای نوشتاری غلط، جلوگیری شود.

البته در گفتگویی که یکی از خبرگزاری های معروف با سخنگوی شرکت توییتر داشته است، اعلام شده است که ویژگی فوق در کنار قابلیت Super Follow درحال آزمایش بوده و احتمالا فقط برای اشخاص معروف این پتلفرم که از طریق آن قصد درآمد زایی را دارند، قابل استفاده خواهد بود. البته هنوز زمان مشخصی برای ورود این ویژگی ها به توییتر از طرف شرکت معین نشده است.

بعلاوه شایعاتی مبنی بر رایگان بودن ابزار فوق منتشر شده است که کاربران بتوانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک، از این ویژگی کاربردی و اساسی استفاده کنند. برای مطمئن شدن از این اطلاعات باید منتظر انتشار اخبار رسمی توسط شرکت سازنده این پلتفرم باشیم.

ارسال نظر