گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا با فناوری UPC و طراحی صدفی عرضه شود

رسانه کلیک - شایعات متعدد درباره گوشی انعطاف‌پذیر آینده سامسونگ به نام گلکسی زد فلیپ 3 به ویژگی‌های مهمی از جمله فناوری UPC و طراحی صدفی اشاره می‌کنند.

گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا با فناوری UPC و طراحی صدفی عرضه شود

گوشی‌های انعطاف‌پذیر گلکسی زد فلیپ 3 و فولد 3

کنفرانس خبری آنپک سامسونگ برای اوایل ماه اوت زمان‌بندی شده است. کمپانی کره‌ای در این مراسم از نسل بعدی گلکسی نوت رونمایی می‌کند، هرچند نوت 21 شامل این مراسم نخواهد بود.

سامسونگ برنامه متفاوتی برای تابستان امسال دارد و قرار است فروش گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود را تقویت کند. طبق گزارش‌های متعدد، این شرکت تولید انبوه گوشی‌های زد فولد 3 و فلیپ 3 را آغاز کرده و قصد دارد جمعا هفت میلیون واحد از آن‌ها را به فروش برساند.

هر دو گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و فولد 3 به عنوان نسخه‌های بهبود یافته مدل‌های قبلی (فلیپ اصلی و فولد 2) عرضه می‌شوند. به نظر می‌رسد فولد 3 همان گوشی پرچم‌داری است که می‌تواند میراث نوت را حفظ کند. این محصول دارای صفحه بزرگ و پشتیبانی از S Pen است.

حجم شایعات حول زد فولد 3 بسیار زیاد بوده و اکثرا به طراحی، کیفیت ساخت و مشخصات یکسانی اشاره می‌کنند. این گوشی شبیه به همتایان قبلی خود است، ولی کیفیت ساخت بهتری دارد.

فولد 3 علاوه بر ماندگاری بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی، دارای پوشش صفحه گلس فوق باریک (UTG) بوده و از قلم انحصاری سامسونگ پشتیبانی می‌کند. این هندست به پیشرفته‌ترین پردازنده‌های کوالکام یا اگزینوس مجهز است و احتمالا گرافیک AMD در آن به کار می‌رود.

گفته می‌شود که زد فولد 3 نخستین محصول سامسونگ با دوربین زیرنمایشگری (UPC) خواهد بود.

شایعات حول طراحی گلکسی زد فلیپ 3

افشاسازی‌های متعددی نیز حول طراحی فلیپ 3 وجود دارند. گویا این دستگاه به یکی از محتمل‌ترین ویژگی‌های طراحی فولد 3 مجهز خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ 3 یک افشاگر مؤثق با به اشتراک‌گذاری رندرهای فولد 3 و فلیپ 3 طراحی آن‌ها را لو داده است. ظاهرا گوشی انعطاف‌پذیر جدید با وجود شباهت‌هایی به مدل قبلی خود، از طراحی صدفی استفاده می‌کند.

با توجه به تصویر بالا، می‌توان دو رنگ احتمالی برای Flip 3 را حدس زد. این محصول با سیستم دوربین دوگانه معرفی می‌شود که با چیدمان عمودی، در کنار یک نمایشگر تقریبا بزرگ قرار گرفته است. این صفحه به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگام بسته بودن دستگاه، کنترل بیشتری روی آن داشته باشند.

شایعات به این نکته جالب اشاره می‌کنند که فلیپ انعطاف‌پذیر جدید در 8 رنگ عرضه می‌شود! ولی مهم‌ترین خصوصیت لو رفته درباره این دستگاه، احتمال کاربرد فناوری UPC برای دوربین سلفی است.

ارسال نظر