گلکسی واچ ۴ احتمالا با سیستم عامل Wear OS عرضه شود

رسانه کلیک - طبق گزارشات جدید منتشر شده مربوط به نسل پیشروی ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ، گفته می‌شود که گلکسی واچ ۴ همراه با سیستم عامل Wear OS به بازار عرضه شود. 

گلکسی واچ ۴ احتمالا با سیستم عامل Wear OS عرضه شود

چند ماهی می‌شود که از معرفی نسل سوم سری Galaxy Watch سامسونگ می‌گذرد و هنوز مشخص نیست گلکسی واچ ۴ چه زمانی به طور رسمی معرفی شود. اما با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این گجت پوشیدنی، شایعات و اخبار پیرامون آن شروع به درز کردن کرده که در جدیدترین اخبار، اعلام شده است که غول کره‌ای در ساعت هوشمند نسل بعدی خود از سیستم عامل تایزن استفاده نکرده و Wear OS جای خالی آن را پر خواهد کرد.

طبق گزارشی که توسط یک وب‌سایت کره‌ای منتشر شده است، شرکت سامسونگ در نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی خود از سیستم عاملی که توسط شرکت توسعه داده شده است، استفاده نکرده و در عوض Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Active 4 از سیستم عامل ساخته شده توسط شرکت گوگل که برای ساعت‌های هوشمند طراحی شده است، یعنی Wear OS استفاده خواهند کرد.

سالهای زیادی می‌گذرد که کمپانی سامسونگ از این سیستم عامل استفاده نکرده است. بنابراین حضور آنها در نسل بعدی ساعت های این شرکت می‌تواند موضوع جالب و بحث برانگیزی باشد. البته دلیل چنین تصمیمی می‌تواند به احتمال زیاد ناشی از عدم حضور برنامه‌های شخص ثالث کافی برای سیستم عامل تایزن باشد.

درباره اطلاعات دو محصول پیشروی این شرکت هنوز مشخصاتی منتشر نشده است و تنها گزارشات موجود حاکی از اندازه Galaxy Watch 4 در دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متر و Galaxy Watch Active 4 در اندازه‌های ۴۰ و ۴۲ میلی‌متر است.

از شایعاتی که درباره این گجت پوشیدنی مطرح شده، قابلیت اندازه‌گیری میزان قند خون است که می‌تواند برای افرادی که دچار بیماری‌های دیابتی هستند، بسیار مفید باشد. البته سامسونگ فعلا حضور این ویژگی را در ساعت‌های هوشمند جدیدش تکذیب کرده است و هنوز مشخص نیست که آیا در گجت‌های فوق شاهد این قابلیت کاربردی خواهیم بود یا خیر.

انتظار می‌رود سامسونگ از ساعت‌های هوشمند جدید خود در کنار Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 رونمایی کند.

ارسال نظر