گلکسی A42 به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ معرفی شد

رسانه کلیک - سامسونگ به تازگی گلکسی A42 را  با هدف افزایش سهم در بازار گوشی‌های هوشمند 5G با قیمت پایین معرفی کرده است. 

گلکسی A42 به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ معرفی شد

سامسونگ تصاویری مربوط به گلکسی A42 را منتشر کرده است. اما مشخصات سخت‌افزاری آن را دقیق اعلام نکرده است. گفته می‌شود این گوشی از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و از صفحه نمایش ۶/۶ اینچی سوپر امولد برخوردار است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره رزولوشن آن منتشر نشده است. از آن جایی که گلکسی A41 رزولوشن 1080p داشته است به نظر می‌رسد پنل استفاده‌شده در گلکسی A42 5G نیز مانند آن باشد.

حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش این محصول به کار رفته است. برش قطره‌ای بالای آن نیز محل قرار گرفتن دوربین سلفی است. دوربین اصلی چهارگانه روی پنل پشتی این گوشی هوشمند قرار گرفته است که یک سنسور بیشتر از دوربین گلکسی A31 دارد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره گوشی‌های گلکسی A42 5G منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد یکی از سنسورها که ابعاد کوچکی دارد، مربوط به دوربین تشخیص عمق آن باشد. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در حال حاضر خبری مبتنی بر قیمت این محصول منتشر نکرده است.

مشخصات کامل این گوشی جدید سامسونگ با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن اعلام خواهد شد. این شرکت گوشی گلکسی A40 را در مارس ۲۰۱۹ معرفی کرده بود. امسال نیز مدل A41 را رونمایی کرده است. با توجه به معرفی زودهنگام این گوشی‌ها به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در برنامه زمانی رونمایی از گوشی‌های جدید تغییراتی ایجاد کند.

ارسال نظر