گلکسی S22 Ultra از شارژر 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد

اطلاعات جدید فاش شده از گلکسی S22 Ultra حاکی از آن است که سامسونگ قصد ندارد در شارژ فوق سریع با شرکت‌های چینی رقابت کند.

گلکسی S22 Ultra از شارژر 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد

شارژ 45 واتی در گلکسی S22 Ultra

ظاهرا سامسونگ علاقه‌ای به درگیرشدن با فناوری‌های شارژ سریع ندارد. درحالی‌که شرکت‌های چینی در سال‌های اخیر تمرکز خود را در این زمینه گذاشته‌اند، شرکت کره‌ای هنوز شارژری را ارائه نداده است که بتواند با محصولات چینی‌ها رقابت کند.گلکسی S22 Ultra

امسال، شرکت‌هایی مانند شیائومی و ویوو تلفن‌های هوشمند خود را با شارژ سریع 120 واتی عرضه می‌کنند. این در حالی است که گلکسی S21 Ultra، گران‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ، دارای شارژر 25 واتی است. ظاهرا این شرکت با S22 Ultra می‌خواهد به این مسئله رسیدگی کند، اما نه آن‌طور که همه انتظارش را دارند.

در سال 2020 این غول کره‌ای گلکسی S20 Ultra را با شارژر سیمی 45 واتی عرضه کرد، اما پس از آن، تصمیم گرفت که گلکسی S21 Ultra را با شارژ کندتر 25 واتی ارائه دهد. با استناد به شایعات جدید، گلکسی S22 Ultra قرار است از شارژ سریع 45 واتی بهره بگیرد.

منبع این اطلاعات، IceUniverse است که در اطلاعات قبلی خود دقیق بوده و بسیار قابل‌اعتماد است. این کاربر در توییتر خود اعلام کرده است پرچمدار بعدی سامسونگ قطعا از شارژر 45 واتی (10 ولت، 4.5 آمپر) پشتیبانی خواهد کرد.

متأسفانه این بدان معنی نیست که سامسونگ حتما این شارژر را در جعبه گوشی قرار خواهد داد. از سال گذشته اپل به بهانه نگرانی‌های زیست‌محیطی تصمیم گرفت دیگر شارژر را همراه تلفن در جعبه قرار ندهد و آن را جداگانه بفروشد. سامسونگ ابتدا این حرکت اپل را به تمسخر گرفت، اما سپس همین روند را برای برخی از گوشی‌هایش آغاز کرد.

منبع این خبر تأیید نکرده است که شارژر با تلفن ارائه خواهد شد یا خیر، بااین‌حال، احتمال زیادی وجود دارد که مجبور شوید آن را جداگانه خریداری کنید.

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که گلکسی S22 و S22 Plus نیز دارای شارژ 45 واتی هستند یا مانند نسل قبلی خود تنها شارژ 25 وات خواهند داشت. احتمال دوم ناامیدکننده خواهد بود، اما واضح است که سامسونگ علاقه چندانی به افزایش سرعت شارژ تلفن‌های هوشمند خود ندارد.

باتری این تلفن، کاربران را راضی خواهد کرد

در مورد ظرفیت باتری، گلکسی S22 Ultra دارای گواهینامه 3C با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. لیست 3C همچنین ظرفیت باتری S22 Plus را 4500 میلی‌آمپر ساعت نشان می‌دهد. هر دو اندازه بسیار رضایت‌بخش هستند؛ مخصوصا در مورد S22 Ultra که اساسا قرار است جایگزین سری نوت باشد.

با وجود قابل‌اطمینان بودن اطلاعات IceUniverse، هنوز چند ماه تا معرفی S22 زمان باقی است و خیلی چیزها می‌توانند در ماه‌های آینده تغییر کنند. از این رو، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری ظاهر و اطلاعات فعلی تأیید یا رد شود.

ارسال نظر