گوشی آنر  V40 با شارژ سریع 66 واتی توسط 3C تأیید شد

رسانه کلیک - گوشی آنر  V40 با شارژ سریع 66 واتی اولین گوشی جدید این برند است که بعد از جدایی از هواوی به بازار عرضه خواهد شد و اکنون مجوز 3C را دریافت کرده است.

گوشی آنر  V40 با شارژ سریع 66 واتی توسط 3C تأیید شد

ماه گذشته، هواوی برند زیرمجموعه خود یعنی آنر را به کنسرسیومی متشکل از 30 نماینده و معامله گر فروخت. انتظار می رود اولین گوشی‌های هوشمند پرچمدار این برند پس از جدا شدن از هواوی، سری آنر V40 باشد. اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌ها در دسترس نیست؛ اما از آنجا که یکی از مدل‌ها اکنون مجوز 3C را دریافت کرده است، احتمالا به زودی در TENAA ظاهر شوند.

طبق مجوز 3C ، دستگاه آنر V40 در آینده با شماره مدل YOK-AN10 از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به شماره مدل شارژر (HW-110600C00) و نرخ خروجی، پروتکل شارژ این گوشی باید هواوی سوپر شارژ 66 واتی باشد، که اولین بار در سری هواوی میت 40 ارائه شده است. اما از آنجا که هواوی دیگر مالک آنر نیست، این شرکت ممکن است از پروتکل متفاوتی مانند اوپو (SuperVOOC) ، وان پلاس (Warp) و Realme (SuperDart) برای این فناوری شارژ استفاده کند.

اما این تمام ماجرا نیست و ما انتظار داریم که سری آنر V40 مجهز به رابط کاربری Magic UI 4 باشد که نوعی EMUI 11 مبتنی بر اندروید 10 است. به عبارت دیگر، علی رغم جدا شدن از هواوی، ما انتظار داریم در حال حاضر آنر از فناوری شرکت مادر سابق خود استفاده کند و این به خاطر این است که باید ماه‌ها روی توسعه دستگاه‌های آینده خود کار کند.

گفته می شود، به غیر از 3C، این مدل خاص آنر V40 توسط MIIT نیز تأیید شده است. انتظار داریم در روزهای آینده درباره این دستگاه و دیگر مدل‌های این مجموعه اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم.

ارسال نظر