گوشی اسرارآمیز آنر با تراشه دایمنسیتی 700 و دوربین سه‌گانه خبرساز شد

رسانه کلیک - افشاگری جدید به عرضه قریب‌الوقوع گوشی اسرارآمیز آنر اشاره می‌کند. تراشه D700 و پشتیبانی از فناوری 5G از مهم‌ترین خصوصیات این دستگاه هستند.

گوشی اسرارآمیز آنر با تراشه دایمنسیتی 700 و دوربین سه‌گانه خبرساز شد

گوشی‌های هوشمند آنر P50 SE، آنر P50 و آنر P50 Pro به تازگی در بازار چین عرضه شده‌اند. با این حال، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که کمپانی چینی در حال فعالیت روی یک گوشی آنر جدید مجهز به تراشه دایمنسیتی 700 است.

خبرچین معروفی به نام DigitalChatStation به برخی از ویژگی‌های گوشی اسرارآمیز آنر اشاره کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

گوشی بعدی کمپانی Honor به یک پنل ال سی دی 6.6 اینچی مجهز بوده و یک حفره (جایگاه دوربین سلفی) در وسط قسمت بالایی آن به چشم می‌خورد. پشتیبانی دستگاه جدید از رزولوشن HD+ یا FHD+ هنوز مشخص نشده، اما نسبت تصویری آن بالا است.

ظرفیت باتری گوشی اسرارآمیز آنر معلوم نیست، ولی افشاسازی جدید از پشتیبانی شارژ سریع 22.5 واتی خبر می‌دهد. این محصول از یک سیستم دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی برای تهیه عکس و فیلم استفاده می‌کند.

هندست مرموز Honor نخستین دستگاه متعلق به این کمپانی بوده که به تراشه دایمنسیتی 700 مجهز است. کاربرد تراشه D700 نشان می‌دهد که گوشی جدید در جایگاه پایین‌تری نسبت به گوشی آنر P50 SE (مجهز به تراشه D900) قرار می‌گیرد.

ظاهرا محصول آینده آنر، به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G متعلق به این کمپانی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

با تمام این تفاسیر، شایعات منتشرشده به این موضوع اشاره می‌کنند که کمپانی چینی مشغول فعالیت روی گوشی‌های سری X20 در نسخه‌های معمولی، پرو و SE است. یکی از تصاویر لو رفته از دستگاه‌های X20 اوایل ماه جاری در فضای آنلاین منتشر شد.

پنل ال سی دی 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی بالا و همین‌طور وجود تراشه دایمنسیتی 1200، دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژینگ سریع 22.5 واتی، جزء مشخصات اصلی گوشی‌های سری X20 هستند.

ارسال نظر