گوشی انعطاف پذیر پیکسل گوگل از پوشش UTG سامسونگ بهره می‌برد

رسانه کلیک – گوشی هوشمند انعطاف پذیر پیکسل از شیشه فوق باریک برای نمایشگر داخلی خود استفاده می‌کند که به وسیله کمپانی کره‌ای سامسونگ دیسپلی تأمین می‌شود.

گوشی انعطاف پذیر پیکسل گوگل از پوشش UTG سامسونگ بهره می‌برد

سامسونگ تاکنون دستگاه‌های انعطاف پذیر متعددی را به بازار عرضه کرده است. با این حال، تولیدکنندگان دیگری نیز وجود دارند که در حال قدم گذاشتن در این عرصه هستند. گوگل با گوشی انعطاف پذیر پیکسل جدید خود، جزء یکی از همین کمپانی‌ها به حساب می‌آید.

طبق گزارش اخیر یکی از رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ حاضر به تأمین شیشه فوق باریک (UTG) به گوگل شده است. سامسونگ الکترونیک شیشه‌های فوق باریک خود را به طور انحصاری از طریق شرکت سامسونگ دیسپلی تأمین می‌کند.

به نظر می‌رسد که غول فناوری کره‌ای تصمیم گرفته است UTGهای خود را به شرکت‌های دیگری نیز بفروشد، تا بدین وسیله، تجارت نمایشگرهای انعطاف پذیر خود را گسترش دهد. در کنار گوگل، سامسونگ نیز می‌تواند فروش UTG به شرکت‌های دیگر را در نیمه دوم سال جاری آغاز کند.

شیشه‌های فوق باریک در ماه فوریه سال گذشته توسط سامسونگ معرفی شده‌اند. این محصولات از طریق یک فرایند تشدیدکننده ساخته می‌شوند که انعطاف‌پذیری و ماندگاری بیشتری در مقایسه با پوشش پلی آمیدی دارند.

بد نیست بدانید که گوشی گلکسی Z فلیپ نخستین دستگاهی بوده که در آن، از شیشه فوق باریک به عنوان پوشش نمایشگر داخلی استفاده شده است. در ضمن، گلکسی Z فولد 2 جدید نیز از همین UTG برای نمایشگر انعطاف پذیر خود بهره می‌گیرد.

در خصوص گوشی انعطاف پذیر پیکسل گوگل باید گفت که هنوز اطلاعات چندانی درباره طراحی ویژگی‌های این دستگاه اعلام نشده است. اما ادعا شده که محصول جدید گوگل از پنل اولد انعطاف پذیر متعلق به کمپانی سامسونگ دیسپلی استفاده می‌کند.

با اینکه تاریخ عرضه پیکسل جدید مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند در رویداد سخت‌افزار فصل پاییز به همراه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رونمایی می‌شود.

ارسال نظر