گوشی تاشو شیائومی گواهینامه تجهیزات مخابراتی خود را دریافت کرد

رسانه کلیک - طبق اطلاعاتی که اوایل ماه جاری میلادی منتشر شده بود مشخص شد که گوشی تاشو شیائومی با شماره مدل M2011J18C شناخته شده و در ماه های آینده از آن رونمایی خواهد شد.

گوشی تاشو شیائومی گواهینامه تجهیزات مخابراتی خود را دریافت کرد

اخیرا اخبار زیادی مرتبط با گوشی تاشو شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد تا در رقابت با سامسونگ و هواوی در تولید اینگونه محصولات، یکی از رقیبان چالش برانگیز آن دو غول فناوری باشد.

حال اخباری که منتشر شده است نشان دهنده دریافت مجوز های لازم این دستگاه از سازمان TENAA است. این مسئله نشان دهنده نزدیک بودن زمان رونمایی محصول فوق بطور رسمی است.

البته سازمان مورد بحث با انتشار شماره مدل M2011J18C که مربوط به محصول تاشوی شیائومی است، مشخصاتی درباره آن به میان نیاورده است.

اما شایعاتی که پیرامون این گجت و مشخصات آن منتشر شده است حاکی از آن که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد.

ارایه سه مدل تاشونده

بعلاوه گفته می‌شود که محصول مورد بحث از یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و از لحاظ نرم افزاری، از MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره مند است.

در ماه دسامبر شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت شیائومی قصد دارد تا سه مدل مختلف محصول تا شونده را در سال ۲۰۲۱ عرضه کند همچنین تحلیلگر صفحه های نمایش، راس یانگ ادعا کرده است که این شرکت احتمالا تلفن های هوشمند تاشو را با طرح های تا شونده به داخل، تا شونده به خارج و تا شونده صدفی روانه بازار کند.

طبق گزارشات، مدل تا شونده خارجی اندازه حدودی ۸ اینچی خواهد داشت که از مدل تا شونده به داخل اندازه بزرگتری خواهد داشت.

دیگر اخبار پیرامون این محصولات شگفت انگیز حاکی از آن هستند که حداقل یکی از مدل های مورد بحث با کد Cetus از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده پرچمداران امسال یعنی اسنپدراگن ۸۸۸ بهره خواهد برد.

ارسال نظر