گوشی جدید لنوو با گوشی‌های سری ردمی نوت 9 رقابت می‌کند

رسانه کلیک - دیروز پس از انتشار خبر رونمایی از سری نوت 9 ردمی ، شرکت لنوو نیز از گوشی‌های جدید خود خبر داد. به نظر می رسد لنوو قصد دارد با گوشی‌های جدید خود با ردمی نوت 9 رقابت کند. 

گوشی جدید لنوو با گوشی‌های سری ردمی نوت 9 رقابت می‌کند

دیروز ردمی در ویبو اعلام کرد که تا پایان ماه نوامبر در کشور چین از سری ردمی نوت 9 رونمایی خواهد کرد. این خط تولید دو گوشی هوشمند 5G و یک گوشی 4G دارد. درست بعد از اعلام ردمی، لنوو در ویبو از آمدن گوشی های جدید خود خبر داد.

به نظر می رسد لنوو با گوشی‌های هوشمند آینده خود با سری نوت 9 رقابت خواهد کرد. در پوستر تیزر لنوو «6 Coming» نوشته شده است و سه گوشی با طراحی بدون حاشیه را نشان می دهد.

چند سال پیش بود که لنوو تلفن‌های میان رده ای با مارک لمون به بازار عرضه کرد. ولی با افزایش رقابت در برندها، گوشی‌های لمون به تدریج از بازار خارج شدند. اخیرا لنوو اعلام کرده است که می خواهد دوباره گوشی‌های هوشمند لمون خود را در چین رونمایی کند. ممکن است که این گوشی‌ها نسخه جدیدی از گوشی‌های موتورلا باشد که در بازارهای دیگر موجود است. چن جین ، مدیر کل لنوو در بخش تجارت موبایل، اخیراً در مصاحبه ای گفته بود که لنوو و موتورولا جایگاه محصولات خود را تغییر خواهند داد.

قبل رونمایی از Moto G9 Power ، این گوشی با شماره مدل XT2091 در پلتفرم FCC ثبت شده بود. لیست‌های منتشر شده نشان می داد که مدل XT2091-3 مارک موتورولا است، ولی مدل XT2091-8 مارک لنوو است.

در TENAA، پایگاه داده اداره مخابرات چین، گوشی جدیدی با شماره مدل XT2091-7 ظاهر شده است . لیست اولیه TENAA نشان می دهد که ابعاد این گوشی 172x76.7 x 9.6 میلی متر است و صفحه نمایشگر آن 6.78 اینچ است. این دستگاه باتری 5640 میلی آمپری دارد. ابعاد و نمایشگر این گوشی مشابه Moto G9 Power است اما اندازه باتری آن کمی متفاوت است. احتمالاً نسخه Moto G9 Power کمی اصلاح شده است و به عنوان گوشی سری Lemon به بازار چین می آید.

ارسال نظر