گوشی ردمی نوت 9 پرو 5G در جعبه خاص به دست مشتریان خواهد رسید!

رسانه کلیک - تصاویر منتشر شده در سایت Weibo نشان می دهد که گوشی ردمی نوت 9 پرو 5G که چند روز آینده رونمایی خواهد شد، در جعبه ای با طراحی کارتونی به دست مشتریان خواهد رسید. 

گوشی ردمی نوت 9 پرو 5G در جعبه خاص به دست مشتریان خواهد رسید!

ردمی نوت 9 پرو 5G یک گوشی هوشمند چینی است که چند روز آینده از آن رونمایی خواهد شد. عبارت 5G در انتهاب اسم این گوشی نشان می دهد که این نسخ متفاوت از گوشی نوت 9 پرو است که در کشورهای مختلفی به بازار عرضه شده است. اکنون تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی در جعبه ای با طراحی خاص به دست مشتریان خواهد رسید.

مدیر شرکت ردمی در سایت Weibo تصاویری را منتشر کرده است که نشان می دهد جعبه این گوشی متفاوت با جعبه های متداول برای گوشی های هوشمند است و نقش و نگارهای خاصی روی جعبه حک شده است. در این تصاویر، دو نفر از مدیران شرکت ردمی برای عکاسی ژست گرفته‌ اند و جعبه‌ای در دست دارند که در نمای نزدیک مشخص می شود متعلق به گوشی جدید این شرکت است.

جعبه این گوشی رنگی رنگی است و با جعبه های مینیمال و سفید رنگ متداول امروزی تفاوت دارد. رنگ این جعبه تقریبا زرد رنگ است و شخصیت های کارتونی در سرتاسر جعبه به چشم می خورد. متاسفانه هیچ مشخصاتی از گوشی روی جعبه ذکر نشده است.

البته طبق پوستر رسمی Tn می دانیم که این گوشی جدید ردمی در قاب پشتی خود 4 عدد دوربین دارد که به شکل دوربین های گوشی می 10T لایت 5G کنار یکدیگر قرار گرفته اند. همچنین دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل است و این گوشی را برای ثبت تصاویر با کیفیت بسیار مناسب کرده است. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز کنار بدنه گوشی قرار گرفته است و یک حفره کوچک برای دوربین سلفی، وسط و بالای نمایشگر قرار گرفته است.

ردمی نوت 9 پرو 5G دقیقا مانند گوشی Mi 10T Lite مجهز به چیپست اسنپدراگون 750G است و در دو نسخه با رم 8 گیگابایتی یا 6 گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی باتری 4820 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات خواهد داشت.

ارسال نظر