گوشی سونی Xperia Ace 2 ؛ محصولی مقرون به‌صرفه و ضد آب

رسانه کلیک - به تازگی گوشی سونی Xperia Ace 2 در ژاپن رونمایی شده است که از جمله محصولات مقرون به‌صرفه بازار تلفن‌های همراه به حساب می‌آید. 

گوشی سونی Xperia Ace 2 ؛ محصولی مقرون به‌صرفه و ضد آب

تلفن هوشمند معرفی شده سونی از گواهینامه IP68 به جهت مقاومت در برابر آب، گرد و غبار استفاده می‌کند. این گجت ارزان‌قیمت که مدتی است در رسانه‌های ژاپنی و خارجی سر و صدای زیادی کرده است، از ویژگی‌های مناسبی بهره‌مند است.

سونی در طول سال‌های اخیر شهرت خود را در زمینه معرفی محصولاتی همچون اکسپریا به دست آورده است. اما در چند وقت اخیر عملکرد مناسبی را از خود نشان نداده است. بنابراین، این شرکت به نسبت ابعادی بزرگتر، هرچند ناخوشایند ۲۱:۹ روی آورده است. انتخاب راه مذکور، این تضمین را به کاربران می‌دهد که مدل‌های پیشرو در عین داشتن صفحه نمایشی بزرگ، باریکی خود حفظ کنند.

گجت مورد بحث از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچ از نوع IPS LCD که به نسبت دیگر گوشی‌های بازار، اندازه کوچک‌تری داشته و از رزولوشن اچ‌دی‌پلاس پشتیبانی می‌کند. همچنین لایه گلس استفاده شده در پنل جلویی این محصول، گوریلا گلس ۶ بوده که می‌تواند آن را در مقابل خط و خش مقاوم کند.

پردازنده استفاده شده در این دستگاه، مدیاتک Helio P35 بوده که شایعات قبلی را با عنوان استفاده از چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ در این گوشی، نقض می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE، حافظه رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد.

در زمینه عکاسی نیز باید بگوییم که گجت فوق از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، دوربین پشت از دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی و ۲ مگاپیکسلی به جهت تشخیص عمق بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت در کناره این گوشی قرار گرفته و وزن برآورد شده محصول مورد بحث، ۱۵۹ گرم است.

گوشی سونی Xperia Ace 2 بزودی در بازار جهانی در دسترس علاقه‌مندان خواهد شد.

ارسال نظر