تصاویری از گوشی شیائومی Mi 11 در رنگ آبی منتشر شد

رسانه کلیک - اخیرا تصویری از گوشی شیائومی Mi 11 منتشر شده است که نشان می دهد که این گوشی مشابه رندرهای منتشر شده خود در رنگ آبی به بازار عرضه می شود.

تصاویری از گوشی شیائومی Mi 11 در رنگ آبی منتشر شد

چند روز قبل، تصویری منتشر شد که برخی از کارشناسان معتقد بودند مربوط به شیائومی Mi 11 است. در آن تصویر یک دستگاه با قاب پشتی سیاه رنگ به نمایش گذاشته شده بود و این سوال به وجود آمده بود که آیا واقعا این دستگاه، گوشی Mi 11 است یا نه. امروز تصاویری از این گوشی به رنگ Blue Gradient دقیقا مانند چیزی که قبلا در رندرها نشان داده شده بود، فاش شد.

یک سری تصاویر در اسلش شات (از طریق mobiltelefon.ru) منتشر شده است و ادعا می شود گوشی شیائومی Mi 11 است. همانطور که در تصویر زیر می بینید، تصاویر شخصی را نشان می دهد که دستگاهی به رنگ Blue Gradient در دست دارد. اگر خوب نگاه کنید، می بینید که این گوشی یک دوربین عقب دایره ای شکل با دو سنسور بزرگ دارد و یک فلش LED نیز در قسمت بالایی دارد. این موارد تقریباً به تصویر فاش شده قبلی از شیائومی Mi 11 شباهت دارد.

همچنین در این تصاویر دیده می شود که دوربین اولی این گوشی مانند تصاویر آنلاین منتشر شده در رندرهای این گوشی یک حلقه سفید رنگ دارد. این احتمالا دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی است. Ice Universe نیز ادعا کرده است که این تصاویر 100 درصد مربوط به شیائومی Mi 11 است. به هر حال به احتمال زیاد زمان رونمایی از این گوشی نزدیک است و برای دیدن تصاویر رسمی و اطلاع از قیمت این گوشی باید منتظر بمانیم.

گزارش‌های مختلف می گویند که دو سنسور دیگر یکی سنسور اولترا واید 13 مگاپیکسلی و دیگری ماکرو 5 مگاپیکسلی هستند. طبق گفته شیائومی، Mi 11 اولین گوشی است که از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می کند. این سری احتمالاً شامل دو مدل Mi 11 و Mi 11 پرو خواهد بود.

این گوشی‌هوشمند به احتمال زیاد از یک نمایشگر AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، باتری 4809 میلی آمپر ساعت با شارژ 55 واتی بهره می‌برد. همچنین شایعه شده است که شیائومی Mi 11 احتمالا با سهام کافی در این ماه به فروش برسد. شایعات اولیه همچنین می گویند که Mi 11 حداقل با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود و قیمت پایه آن حدود 3999 یوان (610 دلار) خواهد بود.

ارسال نظر