گوشی فانتوم ایکس به عنوان اولین پرچمدار شرکت تکنو وارد بازار می‌شود

رسانه کلیک - شرکت تکنو در ۲۴ ماه ژوئن از اولین پرچمدار خود یعنی گوشی فانتوم ایکس رونمایی کرد. حال این محصول درحال ورود به بازار کشورهایی همچون نیجریه است. 

گوشی فانتوم ایکس به عنوان اولین پرچمدار شرکت تکنو وارد بازار می‌شود

شرکت چینی تکنو به تازگی از گوشی فانتوم ایکس به عنوان اولین پرچمدار خود رونمایی کرده است. حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا محصول جدید خود را در کشورهای بیشتری به فروش گذارد.

از جمله مشخصات کلیدی پرچمدار این شرکت می‌توان به حضور یک صفحه نمایش آمولد ۶.۵۷ اینچ با رزولوشن +FHD، نسبت صفحه نمایش ۱۹.۵:۹ و پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز اشاره کرد.

این تلفن هوشمند در واقع اولین گوشی تولید شده توسط کمپانی تکنو است که از صفحه نمایش خمیده و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند.

برای ثبت تصاویر سلفی این محصول از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این بدان معناست کاربران می‌توانند سلفی‌هایی بسیار با کیفیت را توسط گوشی خود ثبت کنند.

حال درباره پنل پشتی دستگاه باید بگوییم این محصول از یک مجموعه دوربین سه‌گانه شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره استفاده می‌کند.

پردازنده هلیو جی۹۵ به عنوان قلب تپنده دستگاه روی اندروید ۱۱ وظیفه انجام انواع پردازش‌های مختلف این تلفن هوشمند را برعهده دارد. هم‌چنین فانتوم جدید از ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام بهره می‌برد. این محصول از یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر همراه سرعت شارژ ۳۳ وات بهره استفاده می‌کند.

از لحاظ قیمت طبق اعلام رسمی شرکت این محصول با دو قیمت ۴۶۰ و ۵۵۵ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

آیا تابحال از محصولات این شرکت چینی استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر