گوشی مجیک فولد احتمالا اولین دستگاه تاشوی شرکت آنر باشد

رسانه کلیک - کمپانی چینی آنر قصد دارد با معرفی گوشی مجیک فولد اولین قدم خود را به بازار گجت‌های تاشو بگذارد. این اقدام، بعد از جدا شدن آنر از هواوی صورت گرفته است. 

گوشی مجیک فولد احتمالا اولین دستگاه تاشوی شرکت آنر باشد

با جدا شدن زیر مجموعه شرکت هواوی یعنی آنر از شرکت مادر، دست این کمپانی کوچک برای تولید محصولاتی بدون محدودیت باز شده است. حال گفته می‌شود که آنر قصد دارد با معرفی گوشی مجیک فولد به بازار جهانی، اولین قدم خود را به جهت ورود به جمع دستگاه‌های تاشو بردارد.

کمپانی‌هایی مثل سامسونگ، گوگل، شیائومی، هواوی و اوپو نیز در فهرست سردمداران بازار گوشی‌های تاشو قرار دارند و به نظر می‌رسد که آنر نیز قصد پیوستن به این لیست را دارد.

طبق گزارش یکی از تامین‌کنندگان صفحه نمایش‌های تاشو در چین، اعلام شده است آنر قصد دارد در سال ۲۰۲۲ اولین تلفن هوشمند تاشوی خود را روانه بازار کند. بعلاوه گفته می‌شود که Honor Magic Fold رقیبی سرسخت برای برخی از مدل‌های تاشو معرفی شده در اواخر سال جاری خواهد بود. در واقع این خبر به ۲ گوشی تاشو سامسونگ اشاره دارد که قرار است از آنها تا ماه اوت امسال بصورت رسمی رونمایی شود.

آنر در حال استفاده از وضعیت جدید خود به عنوان یک نهاد مستقل از Huawei است. این بدان معناست که برند چینی Honor می‌تواند بدون محدودیت به فناوری صفحه نمایش‌های تاشو از تامین‌کنندگان محبوب دسترسی پیدا کند. شرکت‌هایی مثل Visionox و BOE به عنوان تامین‌کنندگان احتمالی نمایشگر گوشی تاشو آنر با این شرکت همکاری خواهند کرد.

البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره دستگاه مورد اشاره وجود ندارد. همچنین هیچ اعلامیه رسمی از طرف این شرکت به جهت تولید یک محصول تاشو منتشر نشده است. در واقع، بسیاری از اخبار منتشر شده همچنان در حد حدس و گمان هستند. با این حال، انتظار می‌رود که این شایعه به حقیقت بپیوندد.

آیا شما حاضر به خرید گوشی تاشو آنر هستید؟ به نظر شما این شرکت می‌تواند بدون کمپانی مادر موفقیت‌های بزرگی کسب کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر