گوشی موبایل Poco M3 Pro 5G با نمایشگر ۹۰ هرتز و ابعاد ۷۰۰ تأیید شد

رسانه کلیک - پوکو بزودی رویدادی برای معرفی گوشی Poco M3 Pro 5G در روز 30 اردیبهشت برگزار خواهد کرد. با این اوصاف، اطلاعات جدیدی از این گوشی توسط این شرکت منتشر شده است.

گوشی موبایل Poco M3 Pro 5G با نمایشگر ۹۰ هرتز و ابعاد ۷۰۰ تأیید شد

کمپانی پوکو قرار است رویدادی با موضوع معرفی گوشی Poco M3 Pro 5G برگزار کند. این رویداد در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ۳۰ اردیبهشت ماه شروع خواهد شد. کاربران می‌توانند این رویداد را به صورت زنده در صفحه شبکه‌های اجتماعی پوکو در توییتر، فیسبوک و یوتوب به صورت زنده تماشا کنند. با توجه به نزدیک شدن به موعد رویداد، شرکت پوکو اطلاعات جدیدی از گوشی Poco M3 Pro 5G را تأیید کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در پوستر رسمی این رویداد، گوشی پوکو M3 پرو 5G صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی با رزولوشون +Full HD خواهد داشت. صفحه نمایش حفره‌ای آن نرخ نوسازی یا رفرش ریت ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. همچنین، ویژگی DynamicSwitch به دستگاه اجازه می‌دهد که بسته به محتوای تصویری آن، نرخ نوسازی تصویر را به صورت خودکار تنظیم کند.

تراشه ۷ نانومتری Dimensity 700 توسط مدیاتک تأمین شده است که در پایین بدنه موبایل پوکو M3 پرو 5G قرار گرفته است. وجود این تراشه به این معنی است که گوشی جدید کمپانی پوکو به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G بازار شناخته خواهد شد. همچنین، این اولین گوشی موبایل سری M Poco است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

براساس رندرهای منتشر شده، تلفن هوشمند پوکو M3 پرو 5G از طراحی دو رنگ در پنل پشتی برخوردار خواهد بود. دوربین‌های اصلی این گوشی به صورت عمودی طراحی شده‌اند و لوگوی Poco در زیر پنل دوربین قرار گرفته است. موبایل Poco M3 Pro 5G دارای دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED است. این گوشی موبایل در سه رنگ مشکی، زرد و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق شایعات پیرامون گوشی پوکو M3 پرو 5G، این موبایل می‌تواند به عنوان نسخه جدیدی از موبایل Redmi Note 10 5G محسوب شود. در واقع، گوشی Redmi دارای مشخصات فنی مشابه این گوشی است. موبایل Redmi Note 10 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچ ۹۰ هرتز +IPS LCD FHD بوده و از تراشه Dimensity 700 در آن استفاده شده است. همچنین رم این دستگاه ۴ یا ۶ گیگابایتی با حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی است. این موبایل یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز دارد. دوربین سه‌گانه آن نیز دارای لنزهای ۴۸ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات مهم این محصول می‌توان به باتری آن اشاره کرد که ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و دارای امکان شارژ سریع ۱۸ واتی است.

ارسال نظر