گوشی های شیائومی ردمی 8، 8A و 7A به رابط کاربری MIUI 12 مجهز می شوند

رسانه کلیک - دارندگان گوشی های جدید شیائومی با برند Redme 8، Redme 8A و Redme 7A هم اکنون می توانند نسخه بتای پایدار رابط کاربری MIUI 12 را دریافت کنند.

گوشی های شیائومی ردمی 8، 8A و 7A به رابط کاربری MIUI 12 مجهز می شوند

شرکت شیائومی به بروزرسانی محصولات مختلف خود، از جمله دستگاه های قدیمی و ارزان قیمت معروف است. صرف نظر از سیستم عامل اندروید جدید، این کمپانی چینی معمولا از اکثر ویژگی های ارائه شده در نسل بعدی MIUI در دستگاه های هوشمند خود استفاده می کند. حال به نظر می رسد که جدیدترین گوشی های ردمی، یعنی ردمی 8، 8A و 7A قرار است به نسخه 12 رابط کابری MIUI مجهز شوند. این نسخه برای اولین بار در آوریل سال 2020 معرفی شد. از آن زمان به بعد، شیائومی در تلاش است تا رابط کاربری بهبود یافته جدید را به دستگاه های مختلف خود در سراسر جهان منتقل کند.

گوشی های ردمی 8 و ردمی 8A درست مثل مدل 7A در ابتدا با MIUI 10 و اندروید 9 (پای) عرضه شدند. این محصولات سپس به رابط کاربری MIUI 11 و سیستم عامل اندروید 10 ارتقا پیدا کردند. حال به نظر می رسد که بروزرسانی نسخه جدید MIUI روی گوشی ردمی 8 برای نسخه های جهانی، EEA و نسخه های روسی ارائه شده است. از طرف دیگر، چین و EEA می توانند بروزرسانی جدید رابط کاربری را دریافت کنند. بدین ترتیب، رابط کاربری روی گوشی های ردمی (به غیر از نسخه جهانی ردمی 8) در حالت بتای پایدار قرار می گیرند که بعدها پس عرضه بروزرسانی نهایی، به حالت پایدار می آید.

دارندگان گوشی ردمی 7A نیز در برخی نقاط جهان می توانند بروزرسانی نسخه جدید MIUI را دریافت کنند. توجه داشته باشید که بروزرسانی جدید شامل نسخه بتای پایدار از نرم افزار می شود، که عرضه نهایی پیش از بروزرسانی اخر است. طبق گزارش های مختلف، گوشی های شیائومی ردمی 8 و 8A ممکن است در آینده به نسخه 12.5 رابط کاربری MIUI مجهز شوند، اما امکان ارتقای سیستم عامل آن ها به اندروید 11 وجود ندارد.

ارسال نظر