گوشی هوشمندی با کیبورد فیزیکی و فناوری 5G در سال 2021!

رسانه کلیک - شرکت بلک بری مدت‌هاست که فعالیتی ندارد و فراموش شده است؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد دوباره فعالیت خود را آغاز کند و گوشی هوشمندی با کیبورد فیزیکی و فناوری 5G به بازار عرضه کند. 

گوشی هوشمندی با کیبورد فیزیکی و فناوری 5G در سال 2021!

استارتاپی فعال در زمینه امنیت موبایل به نام Onward Mobility از عرضه گوشی هوشمندی با کیبورد فیزیکی و فناوری 5G با برند بلک بری خبر داد که در اوایل سال 2021 در اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهند شد.

مدیر عامل این استارتاپ می‌گوید این گوشی‌های بلک بری با استفاده از راهکارهای امنیتی end-to-end بسیار ایمن خواهند بود. در وب‌سایت این استارتاپ نیز ذکر شده که با همکاری بلک بری و FIH Mobile که یکی از زیرمجموعه های شرکت فاکسکان است، در سال 2021 گوشی های هوشندی با برند بلک بری به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات زیادی درباره این گوشی ها منتشر نشده است و فقط به کیبورد فیزیکی و فناوری 5G آن‌ها اشاره شده است.

شرکت بلک بری سال‌هاست که فعالیتی نداشته است. تقریبا یک سال پیش با همکاری شرکت TCL از عرضه دو گوشی جدید با برند بلک بری خبر دادند؛ اما این همکاری هم بعد از گذشت چند ماه متوقف شد. اکنون بلک بری از طریق همکاری با استارتاپ Onward Mobility فرصت جدیدی برای احیا شرکت خود پیدا کرده است و باید منتظر اخبار جدید درباره سرنوشت این همکاری و این گوشی‌های جدید باشیم.

ارسال نظر