گوشی ویوو اس ۱۰ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت!

رسانه کلیک - طبق شایعات منتشر شده گفته می‌شود گوشی ویوو اس ۱۰ در ماه جولای رونمایی خواهد شد. حال پوستر منتشر شده از این محصول برای ما خبرهایی دارد. 

گوشی ویوو اس ۱۰ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت!

امروز پوستر گوشی ویوو اس ۱۰ در فضای مجازی منتشر شد. لازم به ذکر است اطلاعات منتشر شده از گوشی جدید کمپانی ویوو در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است.

با نگاهی اجمالی به تصویر منتشر شده می‌توان به مشخصات محصول پیشروی این شرکت چینی پی برد.

مشخصات کلیدی گوشی ویوو اس ۱۰

طبق تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد محصول پیشروی کمپانی ویوو از پردازنده دایمنسیتی ۱۱۰۰ استفاده کرده و همراه حافظه UFS 3.1 و دو گزینه حافظه رم ۸/۱۲ گیگابایت به بازار عرضه شود. بعلاوه سیستم‌عامل این گجت بصورت پیشفرض اندروید نسخه ۱۱ در کنار پوسته اختصاصی ویوو یعنی OriginOS در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

طبق شایعات، گفته می‌شود محصول پیشرو از سرعت شارژ ۴۴ وات پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند تنها در ۱۵ دقیقه میزان شارژ گوشی را به ۳۸ درصد برسانند.

از دیگر مشخصات مهم این تلفن هوشمند می‌توان به حضور یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه اشاره کرد. این لنز در کنار دو سنسور دیگر قرار گرفته است و می‌تواند با توجه به تعداد پیکسل‌های قابل ثبت توسط دوربین اصلی گوشی پیشِ روی ویوو، می‌توان از آن انتظار ثبت تصاویر با کیفیتی را داشت.

از آنجایی که Vivo S9 در ۲ مدل با سیستم دوربین دوگانه برای بخش سلفی دستگاه به بازار عرضه شد، بنابراین می‌توان انتظار داشت نسل جدید میان‌رده‌های پرفروش این شرکت نیز در چند مدل و همراه ناچ در قسمت بالایی صفحه نمایش به بازار شوند.

آیا تابحال از گوشی‌های هوشمند ویوو استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این کمپانی چینی می‌تواند در آینده بازار جهانی را تحت شعاع محصولات خود قرار دهد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر