گوشی ویوو X60T Pro Plus در چین معرفی شد | نمایشگر 120 هرتز و اسنپدراگون 888

رسانه کلیک - به تازگی گوشی ویوو X60T Pro Plus در کشور چین رونمایی شده است. این محصول از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

گوشی ویوو X60T Pro Plus در چین معرفی شد | نمایشگر 120 هرتز و اسنپدراگون 888

با معرفی گوشی ویوو X60T Pro Plus بسیاری از طرفداران این کمپانی برای تهیه آن هیجان‌زده شده‌اند. این گجت در واقع عضوی از خانواده Vivo X60 بوده که به مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی مجهز شده است.

گجت جدید شرکت چینی ویوو از یک صفحه نمایش آمولد ۶.۵۶ اینچ با لبه‌های خمیده، نسبت صفحه نمایش ۱۹.۸:۹، رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس ۱۰۸۰×۲۳۷۶ پیکسل، تراکم پیکسل ۳۹۸ پیکسل بر هر اینچ، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

یکی از نکات قابل توجه در این محصول، بکارگیری پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در قلب آن است. طبق اعلام کمپانی، این چیپست در کنار حافظه رم ۱۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام از نوع UFS 3.1 قرار گرفته است. هم‌چنین دستگاه مورد اشاره از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری با سرعت ۵۵ وات نیز بهره می‌برد.

دوربین جلویی این گجت از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این درحالی است که مجموعه دوربین پشتی گوشی از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1 با دریچه دیافراگم ۱.۵۷، یک سنسور بسیار عریض ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX598، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور تله فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی قرارگرفته است.

بعلاوه گفته می‌شود گوشی هوشمند معرفی شده از اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری OriginOS 1.0، امکان استفاده از دو سیم‌کارت بطور همزمان، فناوری ارتباطی 5G، بلوتوث نسخه ۵.۲، سیستم موقعیت‌یاب دو فرکاسنه و تکنولوژی NFC بهره می‌برد.

اما با توجه به مشخصات اعلام شده از این محصول جدید، تفاوت این نسخه با X60 Pro چیست؟ جواب این سوال بسیار ساده است. تنها تفاوت این دو نسخه لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسل در نسخه پیشین و استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در گجت جدید ویوو است که این مسئله می‌تواند باعث کاهش قیمت آن شود.

طبق اعلام رسمی شرکت، گوشی معرفی شده در دو نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت به ترتیب با قیمت‌های ۷۷۳ و ۹۲۸ دلار به بازار عرضه خواهند شد. از لحاظ رنگ‌بندی نیز محصول جدید ویوو در رنگ‌های نارنجی کلاسیک و آبی تیره در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر