گوشی پیکسل 6 گوگل دارای نمایشگر 6.4 اینچی مسطح خواهد بود

رسانه کلیک – تصاویر لو رفته از گوشی های سری پیکسل 6 برخی مشخصات ظاهری آن‌ها را برملا می‌کنند. ظاهرا مدل معمولی برخلاف مدل پرو از نمایشگر مسطح بهره می‌برد.

گوشی پیکسل 6 گوگل دارای نمایشگر 6.4 اینچی مسطح خواهد بود

چندی پیش تصاویر جدیدی از گوشی پیکسل 6 پرو به فضای مجازی راه پیدا کرد. حال اطلاعات مربوط به مدل معمولی نیز سراسر اینترنت را پر کرده است.

این‌طور که به نظر می‌رسد گوشی Pixel 6 به لحاظ ظاهری شباهت بسیاری با مدل پرو دارد. ماژول دوربین اصلی اندکی دارای برآمدگی بوده و دوربین سلفی نیز وسط نمایشگر قرار گرفته است. مدل معمولی و پرو به ترتیب دارای نمایشگر 6.4 اینچی و 6.7 اینچی هستند. در حالی که اندازه نمایشگر پیکسل 4 XL و پیکسل 5 به ترتیب برابر با 6.3 و 6 است. این مسئله سری پیکسل 6 را به بزرگ‌ترین گوشی‌های گوگل تبدیل می‌کند.

به گزارش Reviewgeek ، پیکسل 6 بر خلاف مدل پرو دارای نمایشگر تخت بوده و از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد؛ این یعنی در مدل معمولی خبری از دوربین پریسکوپی نیست.

اسمارت فون جدید دارای ابعاد 158.6 x 74.8 x 8.9 بوده و با اینکه نسبت به مدل پرو کوچک‌تر است اما همچنان جزو گوشی‌های خوب و باکیفیت بازار محسوب می‌شود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به بلندگوهای استریو و وجود اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر اشاره کرد. سری Pixel 6 به احتمال زیاد در پاییز امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. البته این خبر هنوز رسما توسط کمپانی تأیید نشده است.

اما شاید جالب باشد بدانید طراحی متفاوت سری جدید همخوانی بسیاری با زبان طراحی Material You دارد. بنابراین اصلا بعید نیست اسمارت فون های پیکسل 6 با سیستم‌عامل اندروید 12 وارد بازار شوند.

ارسال نظر