مشخصات کامل گوشی Defy 2021 موتورولا لو رفت

رسانه کلیک - مشخصات ظاهری و داخلی گوشی هوشمند Defy 2021 موتورولا در فضای آنلاین منتشر شده است که در ادامه مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات کامل گوشی Defy 2021 موتورولا لو رفت

یک گوشی متعلق به کمپانی موتورولا با نام کد Athena (یا Bathena) اوایل این ماه در کنسول گوگل پلی مشاهده شد. دستگاهی با همین مشخصات، با برچسب Bullitt Motorola Defy مجددا در وب‌سایت بنچمارک گیک بنچ به چشم خورده است. بنابراین می‌توان حدس زد که شرکت موتورولا در حال آمادگی برای احیای سری جدید و بهبود یافته گوشی‌های محکم و افسانه‌ای دیفای است.

افشاسازی‌های اخیر مشخصات کامل، قیمت و تصاویر نمایشی از گوشی Defy 2021 موتورولا را لو داده‌اند. حال که اطلاعات بسیاری در خصوص این گوشی در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفته است، می‌توان عرضه رسمی آن در آینده نزدیک را پیش‌بینی کرد.

مشخصات گوشی Defy 2021 موتورولا (طبق شایعات)

طبق شایعات منتشر شده، گوشی جدید موتورولا دارای نمایشگر ال سی دی IPS 6.5 اینچی با ناچ قطره‌ای، رزولوشن اچ‌دی پلاس 720 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز است. این صفحه‌نمایش با جدیدترین مدل محافظ گلس گوریلا به نام Victus عرضه می‌شود.

علاوه بر بدنه ضد آب (IP 68) و ضد گرد و غبار، گوشی Defy 2021 از استاندارد MIL-STD-810H بهره‌مند بوده و در نتیجه در برابر لرزش، رطوبت و مه مقاوم است. این دستگاه همچنین می‌تواند به مدت 30 دقیقه متحمل شوک‌های حرارتی بین منفی 30 تا مثبت 75 درجه سانتی‌گراد شود. دیفای جدید به لطف داشتن PCB تقویت‌شده، در مقابل افتادن مقاومت می‌کند. مهم‌تر از همه، این گوشی قابل شستن به وسیله انواع صابون‌ها و مواد ضدعفونی‌کننده است!

محصول جدید موتورولا جزء دستگاه‌های میان رده به حساب می‌آید و به تراشه اسنپدراگون 662 و سیستم عامل اندروید 10 مجهز است. این گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از شارژینگ 20 وات پشتیبانی می‌کند.

از جمله مشخصات دیگر دیفای 2021 می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، فناوری 4G VoLTE، وای فای دو بانده، بلوتوث 5، NFC و دو بلندگوی Super Linear اشاره کرد.

پنل پشتی گوشی Defy 2021 دارای اسکنر اثر انگشت و سیستم دوربین سه‌گانه است. این سیستم شامل لنز اصلی 48 مگا پیکسلی، دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود. در ضمن، دوربین سلفی این دستگاه قادر به گرفتن تصاویر با کیفیت 8 مگاپیکسل است.

لبه‌های دیفای جدید جایگاه دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه روشن/ خاموش، پورت UCB-C، شیار توری بلندگو و جک صوتی 3.5 میلی‌متری است. این دستگاه با ابعاد متوسط (11 × 78 × 170 میلی‌متر) وزنی حدودی 200 گرم دارد.

قیمت Defy 2021 (طبق شایعات)

احتمال می‌رود که گوشی دیفای 2021 با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی، با قیمت 269 یورو عرضه شود. طبق شایعات، این گوشی با دو رنگ سبز و مشکی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر