گوشی Galaxy A82 در وبسایت گیکبنچ رویت شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۹ اقدام به معرفی گلکسی A80 کرد که همراه با پردازنده پرچمداران آن زمان عرضه شد. حال زمان خود نمایی گوشی Galaxy A82 فرا رسیده است.

گوشی Galaxy A82 در وبسایت گیکبنچ رویت شد

شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۹ اقدام به معرفی گلکسی A80 کرد که همراه با پردازنده پرچمداران آن زمان به بازار عرضه شد، این محصول اولین گوشی بدون حاشیه و تمام صفحه واقعی سامسونگ بود که از مکانیزم دوربین چرخشی استفاده می‌کرد. حال سال ۲۰۲۱ فرا رسیده است و غول کره ای قصد دارد تا از گوشی Galaxy A82 رونمایی کند.

این محصول که دیروز در وبسایت گیکبنچ امتیازات خود را به ثبت رسانده است، از پردازنده قدیمی و در عین حال قدرتمند اسنپدراگن ۸۵۵ استفاده می‌کند. این گجت که با نام SM-A826S در وبسایت از آن یاد شده است یک محصول قدرتمند نسبت به نسل قبلی خود به حساب می آید. در واقع، ما نباید خیلی تعجب کنیم زیرا سامسونگ قبلاً بیشتر از چندین بار نشان داده است که از چیپست پرچمداران قدیمی خود بر روی دستگاه های جدید استفاده می‌کند.

برای مثال، گلکسی F62 که به تازگی رونمایی شده است از پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده می کند که گلکسی نوت ۱۰ را تغذیه کرده است. به عنوان مثالی دیگر می‌توان به گلکسی نوت ۱۰ لایت اشاره کرد که در اوایل سال ۲۰۲۰ از آن رونمایی شد اما از پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ سال ۲۰۱۸ که در داخل گلکسی اس ۹ یافت می شود استفاده می کند. ما حدس می‌زنیم که سامسونگ احتمالاً تعداد زیادی از این چیپ ست های قدیمی را در انبار موجود دارد و بهترین راه برای خلاص شدن از آنها، بکار گیری آنها در دستگاه های میان رده جدید است.

طبق امتیازی که توسط گیکبنچ منتشر شده است، مشخص شد که گلکسی A82 از اندروید ۱۱ و شش گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. از آنجایی که ما میدانیم اسنپدراگن ۸۵۵ مودم 5G داخلی ندارد و گزارشات اخیر حاکی از آن بودند که این محصول از فناوری ارتباطی 5G بهره خواهند برد، بنابراین در این گجت همانند دیگر محصولات که پردازنده آن مودم 5G داخلی ندارند، از یک مودم جداگانه برای استفاده از این فناوری ارتباطی استفاده خواهد کرد.

پیش بینی می شود سامسونگ در ماه های آینده این گوشی را به بازار عرضه کند اما انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری از جمله طراحی این محصول قبل از رونمایی رسمی به نمایش در آید.

ارسال نظر