گوشی Galaxy M12 همراه با صفحه نمایش ۹۰ هرتز معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ به تازگی از گوشی Galaxy M12 در هند رونمایی کرده است. این محصول ارزان قیمت از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند.

گوشی Galaxy M12 همراه با صفحه نمایش ۹۰ هرتز معرفی شد

غول کره ای به تازگی از جدید ترین گجت مقرون به صرفه خود یعنی گوشی Galaxy M12 رونمایی کرده است که از مشخصات قابل توجهی نسبت به برچسب قیمتی خود بهره می‌برد. حال بیایید نگاهی به مشخصات این محصول مقرون به صرفه بیاندازیم.

گجت جدید معرفی شده سامسونگ از یک صفحه نمایش PLS TFT LCD با اندازه ۶.۵ اینچ، رزولیشن اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، یک طراحی حباب شکل برای دوربین سلفی و گوریلا گلس ۳ جهت محافظت از صفحه این گجت استفاده می‌کند.

از لحاظ سخت افزاری، این دستگاه از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ همراه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه رام بهره می‌برد. همچنین دستگاه مورد بحث از جایگاه MicroSD نیز جهت قرار دادن حافظه خارجی تا ۱ ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند. از لحاظ فناوری های ارتباطی، محصول مورد بحث از جایگاه دو سیم‌کارت 4G، وای فای، بلوتوث نسخه ۵.۰ و جی پی اس نیز بهره می‌برد.

این تلفن همچنین از تمام سنسور و پورت های اساسی که می توان از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت انتظار داشت مانند شتاب سنج، سنسور تشخیص نور محیط، سنسور مجاورت، حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور که در کنار محصول قرار گرفته است، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و درگاه USB-C استفاده می‌کند.

درباره مشخصات دوربین این گجت می‌توان به حضور یک مجموعه دوربین چهار گانه در پشت گوشی شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و در قسمت جلویی دستگاه از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

درباره بخش نرم افزاری این دستگاه باید گفت که محصول مورد بحث از جدید ترین رابط کاربری سامسونگ یعنی OneUI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد که انرژی خود را از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری خود دریافت می‌کند.

همچنین این گوشی از سرعت شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. وزن این گجت ۲۲۱ گرم بوده و در رنگ های مشکی، سفید و آبی عرضه شده است. قیمتی که برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایت این محصول در نظر گرفته شده است ۱۵۱ دلار بوده و علاقه مندان برای تهیه نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه، ۱۹۳ دلار پرداخت کنند.

ارسال نظر