گوشی Galaxy Z Fold 3 می‌تواند جانشین خوبی برای Galaxy Note 20 باشد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ با آوردن قابلیت استفاده از قلم در سری اس خود، سنت شکنی کرده است. حال گوشی Galaxy Z Fold 3 می‌تواند جایگزین مناسبی برای سری نوت این شرکت باشد.

گوشی Galaxy Z Fold 3 می‌تواند جانشین خوبی برای Galaxy Note 20 باشد

یکی از قابلیت های اصلی که سری نوت گوشی های سامسونگ را از سری اس متمایز می‌کرد، ویژگی استفاده از قلم در گلکسی نوت های سامسونگ بود. این سنت همیشگی با معرفی خانواده اس ۲۱ و پشتیبانی گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم، شکسته شد. این درحالی است که شایعات فراوانی مبنی بر توقف خط تولید سری نوت منتشر شده است. حال در جدیدترین گزارشات، یکی از افشا کنندگان محبوب چینی اعلام کرده است که گوشی Galaxy Z Fold 3 می‌تواند جانشین مناسبی برای خانواده نوت ۲۰ باشد و به ادعای او، این دستگاه قرار است از بهترین سخت افزار و تکنولوژی های روز دنیا بهره ببرد تا جایگاه خود را بین کاربران مستحکم کند. همچنین حدس و گمان هایی وجود دارد مبنی بر اینکه گجت تاشو بعدی سامسونگ از قلم پشتیبانی خواهد کرد و طبق شایعات، احتمال می‌رود که تلفن هوشمند مورد بحث اولین دستگاه غول کره ای باشد که از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. درباره مشخصات سخت افزاری داخلی این محصول می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ با حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۱ همراه با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ (One UI 3.5) اشاره کرد.

شرکت سامسونگ قصد تا با معرفی این سری از گوشی های خود، رقابتی چالش برانگیز را با دیگر کمپانی ها همچون شیائومی، اوپو و گوگل آغاز کند. مسئله ای که مشخص است، آن است سامسونگ درحال حاضر، پادشاه تولید محصولات تاشو است.

گزارش های دیگر حاکی از آن است که سامسونگ تولید انبوه گوشی های هوشمند تاشو سری Galaxy Z را از ماه ژوئن آغاز می کند. بر این مبنا، از دستگاه فوق در ماه سپتامبر مانند سری قبلی خود، رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر