گوشی GT مستر ادیشن محصول مشترک ریلمی و کداک

رسانه کلیک - گوشی جدید GT مستر ادیشن ریلمی به عنوان محصول پرچم‌دار آینده این شرکت با همکاری غول دوربین ساز آمریکایی، یعنی کداک ساخته می‌شود.

گوشی GT مستر ادیشن محصول مشترک ریلمی و کداک

گوشی GT مستر ادیشن ؛ پرچمدار آینده ریلمی

به دنبال تحریم سرویس‌های گوگل و اندروید در گوشی‌های هوشمند هواوی، دو برند ریلمی و اوپو به خوبی توانسته‌اند سهم بازاری این کمپانی بزرگ چینی را از آن خود کنند. پیشرفت اوپو و ریلمی با ساخت محصولات برتر و ممتاز افزایش پیدا کرده و موجب گسترش پایگاه کاربران وفادار برای این دو شرکت شده است.

در این راستا، به نظر می‌رسد ریلمی سورپرایز ویژه‌ای برای هواداران خود دارد. غول چینی به تازگی با شرکت آمریکایی و معروف کداک (Kodak) دست همکاری داده تا گوشی پرچم‌دار آینده خود، یعنی نسخه مستر جی تی را تولید کند. گویا مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی، دوربین آن است.

طبق افشاگری‌های متعدد، ریلمی از کداک درخواست کرده تا تجربه خود به عنوان یک سازنده دوربین موفق را در اختیار این کمپانی قرار داده و به طراحی سیستم دوربین گوشی جی تی ممتاز کمک کند. کداک نیز درخواست ریلمی را قبول کرده و همکاری آن‌ها به زودی به طور رسمی اعلام می‌شود.

اظهارنظر در خصوص حرکت جدید ریلمی در راستای ساخت نسخه مستر گوشی جی تی با همکاری کداک آمریکایی هنوز خیلی زود است. اما به طور قطع می‌توان گفت که این همکاری در چند ماه آتی جزء عناوین اصلی اخبار خواهد بود.

گوشی GT مستر ادیشن دارای مشخصات ممتازی نظیر پلتفرم موبایل 5G اسنپدراگون 870، باتری 4500 میلی آمپرساعتی، دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز است. برای کسب اطلاعات بیشتر خصوص این محصول، اینجا کلیک کنید!

ارسال نظر