گوشی Honor 50 ممکن است اولین گوشی مجهز به Snapdragon 775G باشد

رسانه کلیک - براساس اطلاعات فاش شده در چین، ممکن است گوشی Honor 50 اولین گوشی مجهز به تراشه جدید Snapdragon 775G باشد. اطلاعاتی در چین فاش شده است که بر اساس آن، گوشی Honor 50 اولین موبایلی خواهد بود که از این تراشه استفاده خواهد کرد. شرکت کوآلکام تراشه جدیدی از هفتمین سری خود یعنی Snapdragon 780G (مدل SM7350) معرفی کرده بود. با این حال، این کمپانی در حال کار روی نسخه ضعیف‌تر این تراشه با شماره مدل SM7235 است. بر اساس شایعات، نام این تراشه Snapdragon 775G خواهد بود. 

گوشی Honor 50 ممکن است اولین گوشی مجهز به Snapdragon 775G باشد

اطلاعاتی در چین فاش شده است که بر اساس آن، گوشی Honor 50 اولین موبایلی خواهد بود که از این تراشه استفاده خواهد کرد. شرکت کوآلکام تراشه جدیدی از هفتمین سری خود یعنی Snapdragon 780G (مدل SM7350) معرفی کرده بود. با این حال، این کمپانی در حال کار روی نسخه ضعیف‌تر این تراشه با شماره مدل SM7235 است. بر اساس شایعات، نام این ت راشه Snapdragon 775G خواهد بود.

گوشی هوشمند آنر 50 قرار است یکی از اعضای خانواده سه‌تایی پرچمدار جدید شرکت آنر (Honor 50 Pro و Honor 50 +Pro) باشد. انتظار می‌رود دو گوشی بزرگ این خانواده، به تراشه Snapdragon 888 مجهز شوند.

لازم به ذکر است، تاریخ عرضه این گوشی‌ها همچنان نامشخص است. اما این انتظار وجود دارد که پرچمداران جدید سری Honor در ماه ژوئن معرفی شوند. زمانی که عرضه تراشه‌های اسنپدراگون در ماه جولای آغاز شود، گوشی‌های سری آنر 20 به بازار عرضه خواهند شد.

همکاری شرکت Qualcomm با شرکت چینی و مستقل آنر به این معنی است که گوشی آنر 50 از سرویس‌های گوگل بهره‌مند می‌شود.

پیش از این خبرهایی درباره توافق قریب‌الوقوع آنر و کوآلکام منتشر شده بود. این خبر مهم زمانی منتشر شد که ایالات متحده آمریکا، شرکت هوآوی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده بود. این تحریم به دلیل جنگ تجاری آمریکا و چین صورت گرفت.

شایان ذکر است، شرکت آنر جزو شرکت‌های زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شود که به صورت مستقل، در حوزه تلفن هوشمند فعالیت می‌کند. با توجه به این موضوع، همکاری بین کوآلکام و آنر خبر از بازگشت هواوی به بازار گوشی‌های موبایل می‌دهد.

ارسال نظر