گوشی Honor Play5 در اینترنت رویت شد

رسانه کلیک - روز جمعه بود که شرکت آنر در چین از دو لپتاب و یک تبلت جدید رونمایی کرد. امروز این برند چینی بطور رسمی رونمایی از گوشی Honor Play5 را تائید کرد. 

گوشی Honor Play5 در اینترنت رویت شد

طبق اعلام رسمی شرکت آنر، گوشی Honor Play5 در هجدهم ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. بر همین اساس پوستر رسمی این گوشی توسط شرکت منتشر شده است که طراحی ظاهری آنرا به نمایش به گذارد. با نگاه تصویر متوجه میشویم که محصول مورد بحث از یک نسبت صفحه نمایش بلند و دوربین سلفی قطره‌ای بهره می‌برد. سمت چپ لبه‌ی این گجت جایگاه سیم‌کارت و در سمت راست این محصول دکمه های پاور و ولوم به چشم می‌خورد.

عدم حضور اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه نشان دهنده آن است که احتمالا جایگاه سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش باشد. قسمت عقبی این گوشی دارای یک مجموعه دوربین مربعی شکل چهارگانه است که یک فلش LED در مرکز آن قرار دارد و این مسئله نشان دهنده آن است که طراحی پشت این دستگاه با رندر لو رفته ماه گذشته آن که در فضای مجازی منتشر شده بود، متفاوت است.

طبق شایعات گفته می‌شود که این محصول مورد انتظار از یک صفحه نمایش اولد فول اچ‌دی پلاس در اندازه ۶.۵۳ اینچ بهره خواهد برد. ضخامت و وزن این گجت به ترتیب ۷.۴۶ میلی متر و ۱۷۹ گرم است که آنرا به یک گوشی خوش دست تبدیل می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰یو، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری همراه با پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۶ وات و دارای بودن اندروید ۱۱ از پیش نصب شده بر روی دستگاه اشاره کرد. بر اساس اطلاعاتی که یکی از افشا کننده مشهور چینی منتشر کرده است، دوربین اصلی گجت مورد بحث از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در کنار لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی به جهت ثبت تصاویر ماکرو و پرتریت بهره خواهد برد.

ارسال نظر