گوشی IQOO Neo 5 Vitality Edition در وبسایت گیک بنچ رویت شد

رسانه کلیک - تا چند روز آینده، زیر مجموعه شرکت ویوو قصد دارد تا از جدیدترین پرچمدار خود که عرضه آن بطور محدود خواهد بود، یعنی گوشی IQOO Neo 5 Vitality Edition رونمایی کند. 

گوشی IQOO Neo 5 Vitality Edition در وبسایت گیک بنچ رویت شد

شرکت آیکو قصد دارد تا با عرضه گوشی‌هایی قدرتمند و در عین حال ارزان‌قیمت، جای خود را میان دیگر برند‌های محبوب تولید کننده تلفن هوشمند باز کند. به همین دلیل است که محصولات ارائه شده توسط این کمپانی، به دلیل جلب مشتری با قیمت‌هایی باورنکردنی به بازار عرضه شده‌اند.

حال به‌تازگی محصول جدیدی از این شرکت در وبسایت گیکبنچ رویت شده است که با نام گوشی IQOO Neo 5 Vitality Edition شناخته می‌شود. این محصول که می‌توان آنرا یک شبه پرچمدار نامگذاری کرد، بجای بکارگیری پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، از نسخه ارزان‌تر این چیپست، یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد.

از جمله فناوری‌های مورد استفاده در محصول پیشرو می‌توان به حافظه رام UFS 3.1، هشت گیگابایت حافظه رم از نوع PDDR5 و تکنولوژی مموری فیوژن اشاره کرد که همگی از قدرت پردازشی بالای این گجت‌ حکایت دارند.

طبق اسکرین شات منتشر شده، مشخص شد که محصول مورد بحث با شماره مدل V2118A شناخته می‌شود و از اندروید ۱۱ به عنوان سیستم‌عامل خود استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند که در روزهای گذشته اخبار آن منتشر شد، می‌توان به وجود یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری همراه با سرعت شارژ ۴۴ وات اشاره کرد که می‌تواند با سرعت نسبتا خوبی، دستگاه را از صفر تا صد درصد شارژ کند.

درباره مشخصات پنل جلویی دستگاه باید بگوییم که این محصول از یک صفحه نمایش اولد ۶.۶۲ اینچ با حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز همراه نرخ بازخورد ۱۰۰۰ هرتز بهره خواهد برد که نشان دهنده کیفیت فوق‌العاده صفحه نمایش این گجت دوست داشتنی است.

در آخر باید بگوییم که پوستر تبلیغاتی رسمی منتشر شده از این گوشی، ظاهر آنرا به نمایش گذاشته است. طبق اعلام شرکت، محصول مورد انتظار در دو رنگ جدید سیاه قطبی و سفید یخی عرضه شده و از سبک طراحی نسل‌های قبلی خود بهره خواهد برد.

محل قرارگیری دوربین سلفی بصورت حفره‌ای در قسمت بالا محصول و گوشه سمت راست آن قرار گرفته است. همچنین گفته می‌شود که دستگاه فوق، دارای یک مجموعه دوربین سه‌گانه است که سنسورهای آن به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر